ستاره رئال مادرید، جانشین بازیکن محروم فرانسه مقابل پرتغال؟

ستاره رئال مادرید، جانشین بازیکن محروم فرانسه مقابل پرتغال؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ادواردو کاماوینگا جانشین آدرین رابیو در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی پرتغال خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی بلژیک، آدرین رابیو هافبک تیم ملی فرانسه یک کارت زرد دریافت کرد. او با این کارت زردی که گرفت، در یورو 2024 دو کارته شد چرا که او در بازی مقابل تیم ملی لهستان هم یک کارت زرد گرفته بود. حالا رابیو با این دو کارت زرد، بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی پرتغال را از دست داده است.

به نقل از روزنامه اکیپ فرانسه، دیدیه دشان در نظر دارد که از ادواردو کاماوینگا در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی پرتغال به جای آدرین رابیو استفاده کند و به این ترتیب ستاره رئال مادرید از ابتدا درون ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت. کاماوینگا در روز های گذشته از نقشی که در تیم ملی فرانسه دارد و بیشتر یک بازیکن نیمکت نشین بوده است، ناراضی بوده است اما حالا او می تواند فرصت بازی کردن داشته باشد.

کاماوینگا و اورلین شوامنی که در رئال مادرید هم‌تیمی هستند، حالا در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی پرتغال می توانند با هم در خط هافبک تیم ملی فرانسه قرار بگیرند.

تیم ملی فرانسه قرار است که جمعه پانزدهم تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف تیم ملی پرتغال برود.

1470