عکس نوشت/ شرم شهاب در شب شوم

عکس نوشت/ شرم شهاب در شب شوم

پایگاه خبری فوتبالی- آیا زاهدی توانسته جای خالی مهاجمان سابق پرسپولیس را پر کند؟

به گزارش فوتبالی، هنوز کسی نمی‌تواند به این سوال پاسخ دقیقی بدهد. در واقع دو نوع دیدگاه در مورد زاهدی وجود دارد، برخی معتقدند او لایق این حجم از انتقادات نیست و باید به او فرصت داد تا خودش را ثابت کند، برخی دیگر هم معتقدند او خیلی مهاجم قابل اعتمادی نیست و با فرصت‌سوزی‌هایی که می‌کند کار را برای پرسپولیس دشوار می‌کند.

به هر حال چیزی که مسلم است، زاهدی توانسته در 9 بازی با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر، 4 بار دروازه حریفان را باز کند و این آمار را نمی‌توان برای یک مهاجم "بد" تلقی کرد. اما به این معنا نیست که یحیی می‌تواند به عنوان مهاجم شش دانگ روی او حساب باز کند.

زاهدی با گل زودهنگام خود مقابل الدحیل، برای دقایقی اندک شادی را به ورزشگاه آورد و خودش هم در پوست خود نمی‌گنجید، اما در ادامه بازی خیلی متزلزل عمل کرد و چند موقعیت خوب را هم از دست داد تا پس از سوت پایان، با شرمساری روی چمن آزادی دراز بکشد.

شکی نیست که هواداران پرسپولیس به خاطر جدا شدن عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی، مدیرعامل باشگاه و حتی خود یحیی را سرزنش می‌کنند و اعتقاد دارند اگر باشگاه این بازیکنان را حفظ کرده بود، امروز پرسپولیس مهره‌های هجومی بیشتری در اختیار داشت و شاید در آسیا هم بهتر نتیجه می‌گرفت.

7474