نمایش ضعیف دانیال؛ مصدومیت تاثیر خودش را گذاشت

نمایش ضعیف دانیال؛ مصدومیت تاثیر خودش را گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع راست پرسپولیس در نیمه اول بازی با الدحیل بازی خوبی انجام نداد

به گزارش فوتبالی، نیمه اول بازی تیم‌های پرسپولیس و الدحیل با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نتیجه‌ای که اصلا برای پرسپولیس مطلوب نیست و باعث حذف این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد. از همان ثانیه اول روی دروازه الدحیل فشار آورد و در دقیقه 7 با سانتر خوب سروش رفیعی و ضربه سر شهاب زاهدی به گل رسید. این گل اما خیلی زود توسط قطری‌ها جبران شد.

در دقیقه 7 لطفی ماجر از کمند آفسایدگیری مدافعان پرسپولیس گذشت و با بیرانوند تک‌به‌تک شد. بیرانوند ضربه این بازیکن را دفع کرد اما توپ زیر پای محمد مونتری افتاد. 3 نفر از بازیکنان پرسپولیس خودشان را به نزدیکی خط دروازه رسانده بودند تا جلوی ضربه مونتاری را بگیرند. اما ضربه مونتاری به شکل عجیبی از بین بازیکنان پرسپولیس گذشت و وارد دروازه شد.

مرور صحنه آهسته گل اما نشان می‌دهد دانیال اسماعیلی‌فر روی این گل نقش زیادی داشت. ابتدا که متر عقب‌تر از بقیه مدافعان پرسپولیس ایستاد و آفساید را پر کرد و سپس وقتی روی خط دروازه ایستاده بود تا جلوی شوت مونتاری را بگیرد واکنش مناسبی نداشت و توپ وارد دروازه شد.

به جز این، اسماعیلی‌فر در سایر دقایق بازی هم خیلی سرحال و آماده نشان نمی‌داد. او دیروز در تمرین آخر پرسپولیس دچار مصدومیت شده بود و نتوانست تمرین را به پایان برساند. شاید به دلیل همین مصدومیت است که دانیال نمی‌تواند از همه توانش استفاده کند.

1359