افزایش انتقادها از درویش؛ این بازیکن را از کجا آوردی؟

افزایش انتقادها از درویش؛ این بازیکن را از کجا آوردی؟

پایگاه خبری فوتبالی – انتقادها از رضا درویش به دلیل عملکرد ضعیف نبیل باهویی به شدت زیاد شده است.

به گزارش فوتبالی، حواشی ماجرای جذب نبیل باهویی خیلی زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد دامن مدیریت باشگاه را پرسپولیس را گرفته است. دوران حضور او در پرسپولیس هنوز به 3 ماه هم نرسیده اما عملکرد باهویی به قدری بد بوده که همه را ناامید کرده است و حالا هواداران پرسپولیس خواستار توضیح رضا درویش هستند.

برای همه روشن است که باهویی حتی در میان 5 گزینه اول یحیی گل‌محمدی برای بازی در خط حمله هم نبود. اما با کمبود بودجه و محدودیت‌هایی که در بحث سقف قراردادها وجود داشت درویش این بازیکن را جذب و یحیی را سورپرایز کرد!

نبیل تا امروز در 6 بازی برای پرسپولیس به میدان رفته که پرسپولیس در هیچ کدام از این مسابقات نباخته است. 3 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در لیگ قهرمانان آسیا. در دو بازی هم از ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته که هیچ کدام از این دو بازی با برد پرسپولیس تمام نشده است.

عملکرد باهویی در پرسپولیس به شکل عجیبی خنثی بوده است. او نه توانسته برای پرسپولیس گل بزند و نه توانسته پاس گل بدهد. حتی کارت زرد و قرمز هم نگرفته است!

تا قبل از بازی برگشت پرسپولیس و النصر در عربستان هنوز بودند کسانی که به این بازیکن امید داشتند و فکر می‌کردند که به زودی روند موفقیت‌آمیزش در پرسپولیس شروع خواهد شد.

اما در این بازی اتفاقی افتاد که همان عده معدود را هم ناامید کرد! در دقیقه 82 مهدی ترابی پا به توپ از میانه زمین به سمت دروازه النصر حرکت کرد. با حرکت بدون توپ بقیه بازیکنان، فضای خوبی برای پیشروی ترابی فراهم شد اما چند متر آنطرف‌تر باهویی بدون هیچ دلیلی روی بازیکن النصر خطا کرد و فرصت پیشروی و شوتزنی را از ترابی گرفت!

بعد از سوت پایان بازی هم انتقادها از این بازیکن شروع شد. اما کمی که گذشت به سمت کسی رفت که این بازیکن را به پرسپولیس آورد: «رضا درویش؛ مدیر عامل پرسپولیس».

حالا علاوه بر هواداران، رسانه‌ها هم دیگر پرچم حمایت از باهویی را زمین گذاشته‌اند و درویش را به خاطر جذب این بازیکن مواخذه می‌کنند. چون باهویی با حمایت و خواستِ درویش به پرسپولیس آمد. 

با قیمتی که باهویی دارد قابل پیش‌بینی بود که کیفیت بالایی نداشته باشد اما او حداقلِ انتظارات را هم برآورده نکرده است و این مساله درویش را بیشتر از قبل تحت فشار گذاشته است.

1359