الغرافه و الاهلی با مساوی به سرخابی‌های تهران رسیدند!

الغرافه و الاهلی با مساوی به سرخابی‌های تهران رسیدند!

پایگاه خبری فوتبالی- کمتر از سه روز دیگر مسابقات لیگ نخبگان آسیا شروع می‌شود و سرخابی‌های تهران باید به مصاف رقبای خود بروند.

به گزارش فوتبالی، کنفدارسیون فوتبال آسیا که از امسال شکل و شمایل متفاوتی را برای برگزاری مسابقات قاره‌ای اتخاذ کردند و برای اولین بار فوتبال باشگاهی آسیا دارای سه سطح مختلف شده است؛ لیگ نخبگان آسیا که در حال حاضر بالاترین سطح از رقابت‌های باشگاهی در قاره کهن به حساب می‌آید از روز دوشنبه به شکل رسمی آغاز می‌شود و ایران در این مسابقات صاحب دو نماینده است؛ پرسپولیس و استقلال  که در فصل گذشته لیگ برتر به ترتیب اول و دوم شدند. 

اولین رقیب استقلال در لیگ نخبگان آسیا الغرافه قطر می‌باشد که شاخص‌ترین بازیکن این تیم، خوسلو مهاجم فصل گذشته رئال مادرید می‌باشد! الغرافه در مقطع زمانی فعلی اصلا نتایج خوبی نگرفته و حتی در بازی روز گذشته خود مقابل الشمال هم به کسب نتیجه مساوی قناعت کرد. 

حریف پرسپولیس هم در گام نخست لیگ نخبگان، الاهلی عربستان است؛ یکی از چهار تیم پرهزینه فوتبال عربستان که شب گذشته تا آستانه شکست دادن یاران کریستیانو رونالدو در النصر هم پیش رفت اما در واپسین لحظات مسابقه گل تساوی را دریافت کرد و برد را در خانه النصر با مساوی عوض کرد. بدون شک الاهلی حریف فوق‌العاده خطرناکی برای پرسپولیس به‌شمار می‌‌آید. علی‌الخصوص که آن‌ها باید در خانه خود از قرمزهای ایران پذیرایی کنند!

9098