سپاهان یک - ملوان صفر| سوپرگل کاپیتان، تداوم صدرنشینی/ این بار ملوان شگفتی‌ساز نشد

سپاهان یک - ملوان صفر| سوپرگل کاپیتان، تداوم صدرنشینی/ این بار ملوان شگفتی‌ساز نشد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم سپاهان و ملوان با برتری یک بر صفر شاگردان مورایس به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، سپاهان از ساعت 18:45 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان ملوان بود.

دو تیم در مسابقه عصر جمعه‌شان موقعیت‌های گل زیادی داشتند که فقط یک بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و آن‌هم سهم تیم میزبان بود. تک سپاهان را نیز محمد کریمی در دقیقه 42 با ضربه شوت از راه دور به درون دروازه حبیب فرعباسی فرستاد.

همچنین در دقیقه 60 این مسابقه امید نورافکن کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، نتوانست ضربه پنالتی تیمش را تبدیل به گل کند. او تا فصل گذشته عضوی از سپاهان بود، اما در این فصل سرباز - بازیکن ملوان است.

موعود بنیادی‌فرد داور مسابقه سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی به محمدمهدی محبی، وحدت هنانوف، هادی محمدی و صالح حردانی از سپاهان و نیما انتظاری، سعید کریمی و محمد عمری از ملوان کارت زرد نشان داد.

سپاهان با کسب پیروزی مقابل ملوان، توانست چهارمین پیروزی پی در پی خود در فصل جاری لیگ برتر را جشن بگیرد و با 12 امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی این رقابت‌ها باشد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

سپاهان - ملوان

جمعه ۲۳ شهریور ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تیم داوری: موعود بنیادی فر - حامد صفایی - بهمن عبدالهی - وحید زمانی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، هادی محمدی، وحدت حنانوف، امین حزباوی، رضا اسدی (۶۷ جواد آقایی پور)، دابو (89 رضا شکاریصالح حردانی، آریا یوسفی (7+90 حسین گودرزیمحمد کریمی، محمدمهدی محبی (89 استیون انزونزی) و مهدی لیموچی (90 محمد دانشگر)

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ملوان

حبیب فرعباسی، سعید کریمی (2+۹۰ میلاد باقریمحمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده (71 قائم اسلامی خواهیونس اکبرپور، امید نورافکن (71 رضا میرزایی)، نیما انتظاری (80 سجاد بازگیرسامان تورانیان، رضا جعفری، رضا غندی پور (۷۲ سهیل فداکارمحمد عمری

سرمربی: مازیار زارع

شرح گل:

سپاهان یک - ملوان صفر (دقیقه ۴۳؛ محمد کریمی): در حالی که ملوان به دفاع چند لایه خود ادامه می‌داد، محمد کریمی از فاصله ۳۰ متری اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او به کنج دروازه حبیب فرعباسی رفت تا یکی از زیباترین گل‌های فصل فوتبال ایران به ثمر برسد.

گل اول سپاهان به ملوان

کارت زرد:

سپاهان: محمدمهدی محبی (4+۴۵)، پیام نیازمند (59)، وحدت حنانوف (63)، هادی محمدی (83)

ملوان: نیما انتظاری (61)، سعید کریمی (63)، محمد عمری (۷۴)

لحظات حساس

دقیقه ۱۰: سپاهان که بازی را بسیار تهاجمی آغاز کرده و مدام روی دروازه ملوان هجوم می‌برد این بار روی شوت صالح حردانی در آستانه گلزنی بود.

دقیقه ۱۴: شوت محبی پس از حرکت در عرض و ضربه پای چپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه حبیب فر عباسی با دخالت او به کرنر رفت.

دقیقه ۲۰: ملوان چیزی نمانده بود که روی یک ضد حمله دروازه پیام نیازمند را باز کند. اما مدافعین به موقع از راه رسیدند و اجازه شوتزنی را ندادند.

دقیقه ۳۵: پاس تکنیکی و فانتزی رضا اسدی برای لیموچی با خروج حبیب فرعباسی به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۵۵: تیم فوتبال ملوان روی یک پاس سریع در آستانه ثبت گل تساوی قرار گرفت اما توپ از میان مهاجم این تیم و پیام نیازمند عبور کرد تا این فرصت ویژه از دست برود. البته بلافاصله همین صحنه که روی پاس عمری شکل گرفت به وی آی آر رفت.

دقیقه ۶0: در حالی که موعود بنیادی‌فر پس از بررسی صحنه رای به پنالتی داده بود، امید نورافکن پشت ضربه قرار گرفت ولی شوت او را پیام نیازمند با تشخیص جهت ضربه مهار کرد.

دقیقه ۶۴: ضربه سر محمد محبی از روی تیر دوم با جاگیری خوب  فرعباسی در اختیار او قرار گرفت.

دقیقه ۶۵: پیام نیازمند در موقعیت تک به تک با مهاجم ملوان موفق به مهار ضربه او شد تا برای دومین مرتبه دروازه تیمش را نجات داده باشد و ستاره سپاهان در این مسابقه لقب بگیرد.

دقیقه ۶۸: ضربه نه چندان خوب مهدی لیموچی با واکنش خوب فرعباسی به گل نرسید.

دقیقه ۷۵: پیام نیازمند ضربه مهاجم ملوان را به راحتی مهار کرد و سپس با یک شروع مجدد فوق العاده تیمش را در موقعیت ضد حمله قرار داد.

دقیقه ۷۵: خروج به موقع  فرعباسی اجازه گلزنی از آریا یوسفی را گرفت‌

دقیقه ۷۶: ارسال بسیار خوب مهدی لیموچی و ضربه جواد آقایی پور با واکنش بسیار بهتر از فرعباسی به گل دوم سپاهان تبدیل نشد.

دقیقه ۸۲: این‌بار حبیب فرعباسی ضربه مهدی لیموچی را از زاویه بسته به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۴: دفع ناقص پیام نیازمند روی شوت محمد عمری در بازگشت و در برخورد ناگهانی به پای مهاجم دیگر ملوان چیزی نمونده بود به گل تساوی بدل شود.

دقیقه ۸۷: خروج پیام نیازمند و برخورد او با سهیل فداکار مهاجم ملوان سبب مصدومیت این سنگربان ملی پوش شده است.

دقیقه ۹۰: شوت محمد عمری از روی قوس محوطه جریمه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۵+۹۰: جواد آقایی‌پور به شکل عجیبی در موقعیت تک به تک موفق گلزنی نشد.

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی سپاهان 1-0 ملوان

7474