گزارش ویژه/ حادثه تلخ روی سکوهای فولادشهر؛ خداحافظی همیشگی مرتضی خائفی با فوتبال، ملوان و البته زندگی!

گزارش ویژه/ حادثه تلخ روی سکوهای فولادشهر؛ خداحافظی همیشگی مرتضی خائفی با فوتبال، ملوان و البته زندگی!

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان بازی سپاهان- ملوان، یکی از هواداران ملوان دچار سکته قلبی می‌شود و دار فانی را وداع می‌گوید. 

به گزارش فوتبالی، بدون شک یکی از تلخ‌ترین اتفاق‌های ممکن فوتبال ایران در طی چند ماه اخیر، درگذشت ناراحت‌کننده هوادار ملوان در فولادشهر است؛ هواداری که در دقیقه 25 مسابقه دچار سکته قلبی می‌شود و برای همیشه با فوتبال، ملوان و زندگی خداحافظی می‌کند. 

اگرچه فوت مرتضی خائفی، هوادار ملوان ناراحتی زیادی را برای اصحاب ورزش کشور به بار آورده و حتی وزیر ورزش خواهان یک گزارش فوری از سوی فدراسیون فوتبال شده اما هرلحظه جزئیات بیشتری از این ماجرای تلخ منتشر می‌شود؛ شاهدان نزدیک به این اتفاق، ادعا دارند که فراهم نبودن تجهیزات کامل آمبولانش ورزشگاه فولادشهر و البته امدادرسانی ضعیف نقش زیادی در فوت کردن هوادار ملوان داشته است! ویدیوهای منتشر شده حاکی از آن است که آمبولانس با سرعت بسیار پایینی به سمت مرتضی خائفی رفته است! حتی گفته می‌شود که در حد فاصل رسیدن آمبولانس، اعضای تیم ملوان از دکتر تیم می‌خواهند که به روی سکوها برود و به وضعییت مرتضی رسیدگی کنند اما بنابر ادعای شاهدان، صحبت دکتر صیاد با ناظر مسابقه و ترک نیمکت زمان زیادی می‌برده است.

با این حال، همه موارد ذکر شده صحبت‌هایی است که توسط شاهدان نزدیک به این اتفاق زده شده و هنوز مسئولان فوتبال کشور، جزئیاتی دقیقی از این حادثه منتشر نکرده‌اند که قطعا درحال پیگیری و تحقیقات هستند.

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه تازه خود، مسئولان برگزاری مسابقه سپاهان- ملوان را فعلا تعلیق کرده و در بیانیه خود از اطلاع‌رسانی دقیق در ساعات آینده خبر داده است. 

در این میان، مازیار زارع مدعی است که وقتی متوجه این اتفاق می‌شود از ناظر مسابقه، داوود رفعتی می‌خواهد که مسابقه لغو شود اما این درخواست با مخالفت او همراه می‌شود. البته او می‌گوید که در آن لحظه نمی‌دانسته که هوادار ملوان فوت کرده است و اگر از این موضوع باخبر بوده است تیمش را از زمین مسابقه بیرون می‌کشیده و به بازیکنان خود اجازه بازی نمی‌داده است.

۹۰۹۸