عکس؛ خوشحالی گارناچو به سبک رونالدو پس از گل قیچی برگردان

عکس؛ خوشحالی گارناچو به سبک رونالدو پس از گل قیچی برگردان

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، اورتون و منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفته اند و در نیمه اول این دیدار منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، تک گل منچستر یونایتد را در نیمه اول این بازی آلخاندرو گارناچو به ثمر رساند. این بازیکن جوان آرژانتینی در دقیقه سوم بازی روی سانتر دیوگو دالو با یک ضربه قیچی برگردان دیدنی موفق شد دروازه اورتون را باز کند و شاگردان اریک تن هاگ را مقابل حریف با نتیجه یک بر صفر پیش بیندازد.

نکته جالبی که درباره این گل وجود داشت، خوشحالی آلخاندرو گارناچو بود. این بازیکن به سبک کریستیانو رونالدو اقدام به خوشحالی کرد و فریاد siuu سر داد. در حقیقت آلخاندرو گارناچو قبلا این قضیه را اعلام کرده است که کریستیانو رونالدو الگوی او است. گارناچو و رونالدو مدت کوتاهی در منچستر یونایتد با هم هم‌تیمی بودند تا این که کریس رونالدو منچستر یونایتد و فوتبال اروپا را به طور کلی ترک کرد.

آلخاندرو گارناچو از بازیکنانی است که هم با لیونل مسی و هم با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بوده است. گارناچو در تیم ملی آرژانتین کنار لیونل مسی بازی کرده است.

تماشای گل گارناچو

1470