تعجب آبی‌ها از زکی‌پور؛ در استقلال اینقدر خوب نبودی!

تعجب آبی‌ها از زکی‌پور؛ در استقلال اینقدر خوب نبودی!

پایگاه خبری فوتبالی – تیم سپاهان امروز در حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که امروز به شکلی غیر منتظره در ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس خوب بازی کرد و درخشید مدافع چپ این تیم یعنی میلاد زکی‌پور بود.

زکی‌پور هم در دفاع خوب کار کرد و هم در کار حمله. میلاد امروز اعتماد به نفس بالایی داشت و نمایشی ارائه داد که قبلا کمتر از او دیده بودیم. او در نیمه اول یکی دو بار سانترهای بسیار باکیفیتی انجام داد که رامین رضاییان قدر این توپ‌ها را ندانست.

او یک بار هم در نیمه دوم روی ارسالی که از سمت راست انجام شد فرصت شوتزنی پیدا کرد که علیرضا بیرانوند با یک واکنش استثنایی و فوق سرعتی و تک‌دست توپ را به بیرون فرستاد. 

بازی خوبی زکی‌پور اگرچه با استقبال و خوشحالی طرفداران سپاهان در فضای مجازی مواجه شد اما واکنش جالبی را هم از طرف هواداران استقلال در پی داشت. واکنشی سوال‌برانگیز و توام با حسرت!

استقلالی‌ها معتقد بودند که میلاد زکی‌پور هرگز در استقلال اینقدر خوب بازی نمی‌کرد. برای آنها این سوال ایجاد شده بود که زکی‌پور که در استقلال نمایش‌های انتقادآمیزی در پست دفاع چپ داشت چطور در سپاهان اینقدر خوب بازی می‌کند؟ چطور سانترهایی با این کیفیت بالا با پای چپ ارسال می‌کند؟

1359