درباره میلاد زکی‌پور؛ نهمین استقلالی که از سپاهان به خانه برگشت!

درباره میلاد زکی‌پور؛ نهمین استقلالی که از سپاهان به خانه برگشت!

پایگاه خبری فوتبالی- تا پیش از این فصل، 8 بازیکن سابقه جدایی از استقلال و پیوستن به سپاهان و بازگشت دوباره به استقلال را در کارنامه فوتبالی خود داشتند.  

به گزارش فوتبالی، حالا و پس از شروع فصل نقل و انتقالاتی لیگ بیست و چهارم، نهمین بازیکن نیز به این فهرست اضافه شد. میلاد زکی پور مدافع چپ 28 ساله پس از 4 فصل دوری از استقلال دوباره به این تیم بازگشت و در لیگ بیست و چهارم با پیراهن استقلال در رقابت‌ها حاضر خواهد شد.  

زکی پور در 4 فصل که برای استقلال به میدان رفت، موفق شد در 103 مسابقه در تمامی رقابت‌ها، یک گل بزند و 8 پاس گل بدهد. اما در طول 4 فصل دوری از استقلال که دو فصل آن را با پیراهن گل گهر سیرجان و دو فصل را با پیراهن سپاهان اصفهان در میادین حاضر شد موفق شد در طول 122 دیدار در تمامی رقابت‌ها با پیراهن این دو تیم، 4 گل و 17 پاس گل به ثبت برساند.  

او اما اولین بازیکنی نیست که از استقلال به سپاهان رفت و دوباره از سپاهان به استقلال بازگشت. پیش از او، مهدی رحمتی، حسین کاظمی، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، مجتبی جباری، فابیو جانواریو، رضا عنایتی و سجاد شهباززاده نیز این اتفاق را رقم زده بودند و زکی پور حالا نهمین نفری است که از سپاهان، به خانه باز می‌گردد.  

میلاد زکی پور اما این بار پس از بازگشت به جمع آبی پوشان پایتخت بعد از 4 فصل، با  استقلال متفاوتی روبه رو خواهد شد. از تیمی که او در آن به میدان رفت؛ تنها روزبه چشمی و سیدحسین حسینی باقی‌مانده‌اند و فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، علی کریمی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری بازیکنانی هستند که در زمان‌های مختلف استقلال را ترک کرده‌اند و او دیگر با آن‌ها در این تیم همبازی نخواهد بود.

7899