شایعه یا واقعیت؟ پرسپولیس به دنبال میلاد زکی‌پور

شایعه یا واقعیت؟ پرسپولیس به دنبال میلاد زکی‌پور

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدافع اسبق استقلال راهی پرسپولیس می‌شود؟

به گزارش فوتبالی، از چند روز قبل شایعه شده میلاد زکی‌پور مدافع چپ گل‌گهر یکی از اهداف نقل و انتقالاتی سرمربی قرمزها برای پوشش ضعف‌های این تیم در سمت چپ خط دفاعی‌اش است و حتی گفته شد او با پرسپولیس به توافقاتی دست یافته است. 

با توجه به اینکه زکی‌پور قبل از گل‌گهر سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد و یک بازیکن استقلالی محسوب می‌شود بسیاری از هواداران پرسپولیس علیه این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی موضع تندی گرفتند و از کادرفنی و باشگاه پرسپولیس به دلیل انتخاب چنین بازیکنی، شدیدا انتقاد کردند

واکنش هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی موجب شد تا محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی مذاکره با زکی‌پور را تکذیب کند اما شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از توافقات این بازیکن با سرمربی پرسپولیس است.

زکی‌پور در طول دوران حضورش در استقلال، عملکرد درخشانی نداشت منتهی در گل گهر نمایش به مراتب بهتری در قیاس با دوران سه‌ساله حضورش در استقلال داشته و گویا نمایش این بازیکن در بازی برگشت گل گهر و پرسپولیس باعث شده که یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب او باشد. 

با توجه به شرایط نه چندان مناسب پرسپولیس در پست دفاع چپ به نظر می‌رسد انتقال زکی‌پور به جمع قرمزها جزو اولویت‌های یحیی گل‌محمدی باشد. در لیگ بیست و یکم سعید آقایی نمایش‌های بسیار ضعیفی در این پست ارائه کرد و علی شجاعی هم نتوانست خیال کادر فنی پرسپولیس را بابت این منطقه از زمین راحت کند.

7655