مدافع فرانسوی در زمستان به بارسلونا برمی‌گردد

مدافع فرانسوی در زمستان به بارسلونا برمی‌گردد

پایگا خبری فوتبالی - کلمنت لنگله مدافع فرانسوی در فصل نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا برمی گردد که البته قرار نیست که بماند بلکه قرضی به تیمی دیگر در لالیگا خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که ژاوی هرناندز هدایت بارسلونا را در نوامبر 2021 به عهده گرفت، کلمنت لنگله جایی در برنامه هایش نداشت. در حقیقت بازیکن فرانسوی از زمان انتقال به بارسلونا با کمبود دقایقش مواجه شده بود و در دو فصل اخیر شرایط برایش بدتر شده بود.

لنگله در تابستان 2022 برای یک فصل قرضی به تاتنهام ملحق شد که در این تیم انگلیسی توفیق چندانی نداشت. کلمنت در تابستان گذشته قرضی به لیگ انگلیس برگشت و این بار قرضی به استون ویلا ملحق شد که شرایطش در این فصل حتی از فصل قبل هم بدتر بوده است. 

لنگله در این فصل حتی یک دقیقه هم در لیگ انگلیس بازی نکرده هر چند که در هر سه بازی استون ویلا در مرحله گروهی لیگ کنفرانس به میدان رفته است. بارسلونا از شرایط این بازیکن راضی نیست و در نظر دارد که لنگله را در زمستان برگرداند و او را به تیمی از لالیگا قرض بدهد.

گفته می شود که رئال بتیس و سویا از خرید قرضی کلمنت حمایت کرده اند و بارسلونا نیز در نظر دارد که این مدافع را به جایی بفرستد که صاحب دقایق بیشتری شود. 

4125