مدافع مازاد بارسلونا رسما راهی لیگ انگلیس شد

مدافع مازاد بارسلونا رسما راهی لیگ انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی بالاخره از دست یکی از بازیکنان مازاد خود خلاص شد چرا که کلمنت لنگله مدافع فرانسوی در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به استون ویلا پیوست.

به گزارش فوتبالی، این مدافع فرانسوی از اولین روز تابستان می دانست که جایی در برنامه های ژاوی ندارد اما در نهایت پذیرفت که در فصل جاری در تیم اونای امری بازی کند. باشگاه انگلیسی پذیرفت که 75 درصد از دستمزد این بازیکن 16 میلیون یورو با احتساب مالیات را بپردازد. قرارداد این بازیکن قرضی بدون بند خرید خواهد بود و بدین ترتیب لنگله در پایان فصل دوباره به بارسلونا باز خواهد گشت.

بارسلونا با جدایی لنگله، حجم دستمزدهایش را سبک تر کرد تا دستش برای خرید ها بازتر شود. آنها در تلاش هستند تا در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی قرارداد ژائو کانسلو و ژائو فلیکس را هم به ثبت برسانند و ترکیب خوبی را برای فصل آینده ببندند.

بارسلونا امروز فروش آنسو فاتی به برایتون را هم نهایی کرد. در هر صورت به نظر می رسد که لاپورتا سخت در تلاش است تا همچون پنجره های نقل و انتقالاتی قبلی، این بار هم در آخرین ساعات بتواند خواسته های ژآوی را برآورده سازد و ترکیب خوبی را در اختیار سرمربی تیمش قرار بدهد. هدف اصلی بارسا در این فصل، دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا خواهد بود.

4125