بشیکتاش به دنبال جذب مدافع فرانسوی مازاد بارسلونا

بشیکتاش به دنبال جذب مدافع فرانسوی مازاد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه حاضر در سوپرلیگ ترکیه برای خرید مدافع بارسلونا وارد عمل شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه آاس اسپانیا‌ باشگاه بشیکتاش ترکیه پیشنهادی برای انتقال قرضی یکساله کلمنت لنگله با پوشش ۵۰ درصد حقوق مدافع فرانسوی به بارسلونا ارسال کرده است. از هفته گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه بشیکتاش به دنبال انتقال قرضی کلمنت لنگله است و حاضر است بخش زیادی از حقوق او را پوشش دهد. همچنین باشگاه ترکیه ای در صورت امکان مشکلی با امضای قرارداد دائمی با مدافع فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد را نیز ندارد.

بارسلونا از مدت ها پیش به دنبال راه حلی برای انتقال کلمنت لنگله به تیمی دیگر است زیرا بازیکن پیشنهادهایی که عربستان سعودی دریافت کرد را نیز رد کرده است و همچنین پیشنهاد فسخ قرارداد بارسلونا را نیز نمی پذیرد و با توجه به اینکه حقوق بسیار بالایی دارد این اتفاق باعث میشود هیچ باشگاهی توانایی پوشش این مبلغ را نداشته باشد. این بازیکن تمرینات خود را ادامه خواهد داد و با بارسلونا در تور پیش فصل آمریکا حضور خواهد داشت و اگر تا پایان آگوست تیمی برای او پیدا نشود باشگاه قرارداد این بازیکن را فسخ خواهد کرد.

این بازیکن فرانسوی که سابقه بازی برای استون ویلا و تاتنهام را در لیگ برتر انگلیس به صورت قرضی داشت تاکنون نتوانسته با مدیران بارسلونا برای فسخ قرارداد به توافق برسد.

۱۰۰۹