حالا پرسپولیسی‌ها با نظر یحیی همسو شدند؛ چه خوب شد عبدی رفت!

حالا پرسپولیسی‌ها با نظر یحیی همسو شدند؛ چه خوب شد عبدی رفت!

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاقات بازیهای این هفته لیگ برتر باعث شده که دیگر پرسپولیسی‌ها حسرت رفتن مهدی عبدی از تیمشان و حضور شهاب زاهدی به جای او را نخورند.

به گزارش فوتبالی، تا قبل از بازی پرسپولیس و گل گهر، هر موقعیت گلی که شهاب زاهدی از دست می‌داد، سوژه خوبی برای منتقدان یحیی گل‌محمدی فراهم می‌کرد تا از سرمربی پرسپولیس ایراد بگیرند که چرا در شرایطی که تیمش مشکل مهاجم داشت، با جدایی قرضی مهدی عبدی موافقت کرد و شهاب زاهدی را به جای او آورد.

گلزنی عبدی در اولین مسابقه‌اش برای تراکتور و موقعیتهایی که زاهدی از دست می‌داد، انتقادها از سرمربی پرسپولیس را بیشتر کرد اما بعد از گلزنی زاهدی جلوی گل گهر، نمایش شهاب مقابل پیکان و هت‌تریک او در قزوین باعث شده که دیگر نه انتقادی از او مطرح شود نه کسی از یحیی گل‌محمدی بابت جذب این بازیکن خرده بگیرد.

این وسط، نمایش مهدی عبدی در بازی دیشب تراکتور و شمس آذر هم باعث شده که پرسپولیسی‌ها اصلا ناراحت جدایی او نباشند. درست است که او از روی نقطه پنالتی یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند اما او دو موقعیت خوب گلزنی را به راحتی هر چه تمام‌تر از دست داد تا هم در باخت خانگی تیمش مقصر باشد هم اینکه هواداران تراکتور، متوجه شوند که همتایشان در پرسپولیس، در برخی بازیها چه حرص و جوشی بابت نمایش عبدی خورده‌اند.

9098