گولسیانی و توضیح درباره یک مساله تکراری

گولسیانی و توضیح درباره یک مساله تکراری

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع گرجستانی پرسپولیس برای nامین! بار در چند سال اخیر از نقش امیر قلعه‌نویی در ورودش به فوتبال ایران صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، دیگر همه ماجرای ورود گئورگی گولسیانی به فوتبال ایران را می‌دانند اما او دیشب در برنامه فوتبال دوباره درباره این ماجرا صحبت کرد و گفت زمانی که در دیناموتفلیس بازی می‌کرده امیر قلعه‌نویی بازی او را زیرنظر گرفته و در طی صحبتی که با او داشته از او خواهش کرده که به اصفهان بیاید و پیراهن ذوب آهن را برتن کند."

گولسیانی بعد از این پیشنهاد تصمیم گرفت تا ریسک کند و بازی در لیگ ایران را تجربه کند و به همین دلیل بعد از 7 سال بازی در دیناموتفلیس، تصمیم گرفت فوتبالش را در خارج از گرجستان پیگیری کند.

این مدافع 32ساله که مهارت زیادی در گل کردن ضربات پنالتی دارد بعد از ذوب آهن در نساجی هم یک فصل بازی کرد تا دوباره شاگردان قلعه‌نویی شود و به تیم سپاهان بپیوندد.

حالا هم که او دومین فصل حضورش در پرسپولیس را پشت سر می‌گذراند هر چند که هر چقدر این مدافع گرجستانی، فصل قبل، روزهای خوبی را در پرسپولیس تجربه کرد، این فصل، نیمکت‌نشین کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی شده است.

9098