اودگارد راضی از ترک رئال مادرید و پیوستن به آرسنال

اودگارد راضی از ترک رئال مادرید و پیوستن به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- مارتین اودگارد بازیکن نروژی فعلی آرسنال و سابق رئال مادرید در مورد ترک باشگاه اسپانیایی صحبت کرد.

 به گزارش فوتبالی ، مارتین اودگارد در مورد ترک رئال مادرید گفت: ” زمانی که در سال ۲۰۲۰ به رئال مادرید بازگشتم به یک نیمکت نشین تبدیل شدم و باید صادقانه اعتراف کنم که پس از نیمکت نشینی بسیار ناامید بودم. من در رئال سوسیداد فیکس بازی می‌کردم و لحظات خوبی داشتم. فکر می کردم ۲ سال در آنجا بمانم اما پس از یکسال به سانتیاگو برنابئو برگشتم. من به تیم برگشته بودم اما اوضاع آنطور که فکر می کردم نشد. بعد از آن اتفاقات بود که به خودم گفتم دیگر بس است و باید تغییری در شرایط خودم ایجاد کنم.”

اودگارد در ادامه افزود : ” از تصمیم برای ترک رئال مادرید و اتفاقاتی که بعد از آن برای من رخ داد بسیار خوشحالم. باید بگویم شاید اگر برای رئال مادرید بازی نمی‌کردم به سطحی که حالا در آن هستم نمی‌ رسیدم، رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است و فشار در آنجا بسیار بالاست اما حالا از حضور در آرسنال و بازی زیر نظر میکل آرتتا بسیار احساس خوبی دارم.”

مارتین اودگارد کاپیتان فعلی باشگاه‌ آرسنال در پایان اضافه کرد:” مشهورترین فرد در لیست مخاطبین تلفن همراه من زین الدین زیدان است زیرا او مربی من بود. اگر روزی زیدان به رئال بازگردد و من را برای تیم خود بخواهد احتمال‌ اینکه به سانتیاگو برنابئو برگردم وجود دارد.”

۱۰۰۹