رئال مادرید برای فروش اودگارد چقدر می‌خواهد؟

رئال مادرید برای فروش اودگارد چقدر می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد، بازیکن نروژی رئال مادرید، در حال حاضر به طور قرضی در باشگاه آرسنال توپ می‌زند و شرایط نسبتا خوبی در این تیم دارد اما رئال مادرید قصد ندارد که او را به طور قرضی و به همین شکل در آرسنال نگه دارد و از طرفی با فروش دائمی او هم، آنطور که پیداست، مخالف است چرا که رقم بالایی را برای او می‌خواهد.

به گزارش فوتبالی، مارتین اودگارد در آرسنال جا افتاده است و میکل آرتتا هم به این بازیکن علاقه دارد و به همین علت ترجیح می‌دهد تا بازیکن نروژی را نگه دارد اما رئال مادرید برنامه‌ی دیگری دارد و به این راحتی ها اودگارد را در اختیار آرسنال باقی نخواهد گذاشت.

به گفته‌ی دیلی استار، رئال مادرید برای فروش مارتین اودگارد بازیکن نروژی خود از آرسنال 58 میلیون پوند طلب کرده است در حقیقت رئال با اعلام این مبلغ می خواهد جلوی آرسنال را در مورد خرید اودگارد بگیرد چرا که تیم لندنی اصرار زیادی به حفظ بازیکن نروژی در فصل آینده دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقی پیرامون این قضیه خواهد افتاد.

رئال مادرید ممکن است که بخواهد برای خرید هالند هم اقدام کند و در آن صورت ارتباط صمیمانه اودگارد و هالند هم ممکن است که به کارش بیاید.

1470