آرسنال به دنبال نگه‌داری ستاره قرضی رئال مادرید

آرسنال به دنبال نگه‌داری ستاره قرضی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد میکل آرتتا سرمربی آرسنال، از مارتین اوگارد ستاره نروژی بسیار خوشش آمده و به دنبال تمدید قرارداد وی است. 

به گزارش فوتبالی، کاپیتان جوان تیم ملی نروژ در ماه ژانویه با قرارداد قرضی 6 ماهه به توپچی‌ها پیوست و از زمان حضورش، نظم خاصی به میانه میدان آرسنال داده است. حال دیلی میل اذعان کرد که سران باشگاه آرسنال به دنبال تمدید قرارداد قرضی و خرید بلند مدت او در فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند. مشخص است که رئال مادرید، گزینه فروش قرضی را به فروش کامل او ترجیح می‌دهد. آرسنال در نظر دارد که پس از پایان قرارداد اودگارد، با رئال مادرید مذاکره کند. البته جایگاه آرسنال در لیگ برتر و همچنین شرایط آن‌ها در لیگ اروپا می‌تواند در تصمیم اودگارد نیز تاثیرگذار باشد. 

روز یک شنبه آرسنال موفق شد در حساس‌ترین دیدار هفته مقابل تاتنهام به پیروزی شیرین 2-1 برسد. اودگارد و لاکازت برای توپچی‌ها و اریک لاملا برای تاتنهام گلزنی کردند. این پیروزی باعث شد تا فاصله آن‌ها تا جایگاه کسب سهمیه به 10 امتیاز کاهش پیدا کند. آن‌ها در روز پنج شنبه در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پذیرای المپیاکوس خواهند بود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 3-1 به سود توپچی‌ها به پایان رسید تا آن‌ها با حاشیه امن مناسبی به دیدار برگشت فکر کنند.

4416