عکس؛ وقتی په په و کاپیتان آرسنال، در رئال مادرید هم‌تیمی بودند

عکس؛ وقتی په په و کاپیتان آرسنال، در رئال مادرید هم‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال و پورتو در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند و در نهایت آرسنال موفق شد با ضربات پنالتی پایان بازی پورتو را شکست بدهد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی په په در ترکیب ثابت پورتو حضور داشت. این مدافع پرتغالی در حال حاضر 41 سال سن دارد اما توانست تمام طول بازی را درون میدان حضور داشته باشد و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت. په په هم مثل کریستیانو رونالدو توانایی فیزیکی بالایی دارد و به همین دلیل در 41 سالگی هنوز هم به بازی کردن ادامه می دهد.

مارتین اودگارد کاپیتان فعلی آرسنال در حال حاضر 25 سال سن دارد. او در بازی آرسنال - پورتو مقابل په په بازی کرد. اودگارد و په په در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بوده اند. در حقیقت مارتین اودگارد در فصل 2014/15 بود که به رئال مادرید پیوست و راهی تیم آکادمی مادریدی ها شد. در آن زمان در تمرینات، په په و اودگارد در کنار هم بودند. البته اودگارد در تیم اصلی رئال مادرید هم بازی کرد اما دقایق خیلی کمی به او رسید. در آن زمان په په 32 سال سن داشت و اودگارد 16 ساله بود.

1470