ارزشمندترین بازیکنان دنیا؛ دو رئالی بیخ گوش امباپه و هالند!

ارزشمندترین بازیکنان دنیا؛ دو رئالی بیخ گوش امباپه و هالند!

پایگاه خبری فوتبالی - آپدیت جدید قیمت بازیکنان در سایت ترانسفرمارکت باعث شد تا جود بلینگام ستاره انگلیسی تازه وارد رئال مادرید به ارزش 150 میلیون یورو برسد.

به گزارش فوتبالی، شروع فصل درخشان جود بلینگام و ثبت ده گل در ده بازی آغازینش در رئال مادرید، همه را متحیر کرده است. هیچ کس انتظار نداشت که بازیکنی که در کل عمرش در پست هافبک میانی بازی کرده، پس از تغییر پست به مهاجم کاذب چنین عملکرد درخشانی داشته باشد و این گونه بدرخشد. بلینگام بهترین شروع در تاریخ رئال مادرید را در کنار کریستیانو رونالدو و الفردو دی استفانو دو خرید برتر تاریخ باشگاه داشته است. عملکرد درخشان این بازیکن باعث شد تا سایت ترانسفرمارکت تصمیم بگیرد که ارزش او را از 120 به 150 میلیون یورو برساند.

در حال حاضر کیلیان امباپه و ارلینگ هالند دو ستاره پی اس جی و منچسترسیتی با ارزش 180 میلیون یورو باارزش ترین بازیکنان فوتبال دنیا هستند اما وینیسیوس جونیور و جود بلینگام دو ستاره رئال مادرید با ارزش 150 میلیون یورو در تعقیب آنها هستند. اگر بلینگام با همین دست فرمان به جلو حرکت کند، هیچ بعید نیست که در آینده ای نه چندان دور بتواند به باارزش ترین بازیکن دنیا تبدیل شود و جوایز فردی همچون توپ طلا را درو کند.

پس از این چهار نفر هم ساکا و اوسیمهن با 120 و موسیالا و فودن با 110 میلیون یورو ارزش قرار دارند.

4125