واکنش کیلیان امباپه به مقایسه شدنش با ارلینگ هالند

واکنش کیلیان امباپه به مقایسه شدنش با ارلینگ هالند

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی پاری سن ژرمن معتقد است که جهان فوتبال در حال شناختن ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند است. 

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه در سال 2017 از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست و از آن موقع به مشهور ترین بازیکن جوان نسل خودش معروف شده است. او تاکنون به همراه پاری سن ژرمن جام های زیادی را فتح کرده و حتی در سال 2018 به همراه فرانسه قهرمان جام جهانی شده است. 

به نقل از سایت گل، بعد از یک فصل موفق دیگر در پاریس، کیلیان امباپه نامزد اصلی توپ طلای 2021 است، اما نام هالند هم در لیست مدعیان کسب این عنوان دیده می‌شود. ارلینگ هالند پس از پیوستن به دورتموند، خودش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیای فوتبال معرفی کرده است. امباپه در خصوص مقایسه خودش با هالند گفت: "هالند دومین فصل حضورش را در فوتبال سپری می‌کند و ما در حال شناختن او هستیم. به نظرم هالند در ابتدای راه است. من برای ارلینگ و کاری که در دورتموند انجام می‌دهد، خوشحالم. شما همیشه خودتان را بهترین فرد در این ورزش مقایسه می‌کنید، همانطور که یک نانوا خودش را بهترین نانوا منطقه مقایسه می‌کند. من همیشه بازی بهترین بازیکنان را مشاهده می‌کنم و به خودم می‌گویم که آیا می‌توانم چنین کاری را انجام دهم یا نه. فکر می‌کنم که این نوع مقایسات به پیشرفت بازیکنان کمک کند."

4416