بازی بعدی استقلال؛ شاید وقتی دیگر!

بازی بعدی استقلال؛ شاید وقتی دیگر!

پایگاه تحلیلی فوتبالی- لیگ برتر فوتبال ایران در حال حاضر بلاتکلیف ترین لیگی است که زمان از سرگیری آن به صورت دقیق اعلام نشده است.

به گزارش فوتبالی، سوالی که این روزها اهالی فوتبال مطرح می‌کنند این است که لیگ برتر ایران چرا قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی می‌شود! بازی‌های تیم امید آن هم با بازیکنانی که بیشتر آن‌ها نقشی در ترکیب تیم‌هایشان ندارند به قدری برنامه لیگ را به هم ریخته که تیم‌ها نمی‌دانند بازی بعدی‌شان چه زمانی برگزار خواهد شد.

 در حالی که دربی چندین بار تعویق افتاد و حالا دیگر نمی‌‍توان در مورد تاریخ بعدی آن مطمئن بود دیگر بازی‌های سرخابی‌ها و به تبع آن بقیه تیم‌های لیگ هم به سرنوشت مشابهی دچار شده است.

این در حالی است که دیگر تیم‌های ملی حاضر در این رقابت‌ها لیگشان در حال برگزاری بر طبق برنامه است و مثل همیشه ایران در زمینه مدیریتی تافته جدابافته است. براساس آخرین خبری که منتشر شده است شاید بازیکنان استقلال برای این که بار دیگر به میدان بروند مجبور باشند حدود یک ماه منتظر باشند. تیم امید ایران عصر امروز در هانگژو به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود و در صورت برتری شاگردان رضا عنایتی راهی نیمه‌نهایی خواهد شد. اتفاقی که بیش از خوشحالی، اهالی فوتبال را نگران خواهد کرد. حضور در نیمه‌نهایی به این معنی خواهد بود که تیم امید به احتمال زیاد یکی از سه مدال این رقابت‌ها را دریافت خواهد کرد. البته این اتفاق یک معنی دیگر هم دارد و آن این است که بازی‌های استقلال باز هم به تعویق خواهد افتاد. با توجه به حضور پرتعداد استقلالی‌ها در تیم ملی و حضور دو بازیکن بزرگسال این تیم دیدار بعدی شاگردان نکونام پنجم آبان در اراک برگزار خواهد شد!

 با توجه به این که بازی قبلی آبی‌ها شش شهریورماه برگزار شد آنها دو ماه در کوران رقابت‌ها را در تعطیی به سر بردند. اتفاقی که در لیگی با عنوان حرفه‌ای می‌توان آن را فاجعه قلمداد کرد. بازگشت تیم‌ها بعد از این تعطیلی طولانی مدت به شرایط مسابقه کار بسیار سختی خواهد بود و البته به شرط این که باز هم تعطیلی دیگری در راه نباشد. 

۴۳۲۶