واکنش جالب آنری به کارت کریستیانو رونالدو در EA Sports FC 24

واکنش جالب آنری به کارت کریستیانو رونالدو در EA Sports FC 24

پایگاه خبری فوتبالی - تیری آنری وقتی که اعداد روی کارت کریستیانو رونالدو در بازی EA Sports FC 24 را دید، نمی توانست آن را باور کند.

به گزارش فوتبالی، نمرات کریستیانو رونالدو به واسطه بالا رفتن سنش و البته شرایطش در فصل اخیر به شدت افت کرده است.  رونالدو در حال حاضر در لیگ عربستان احیا شده است و در النصر 24 گل و 7 پاس گل در 28 بازی داشته است. کریستیانو شب گذشته در دقیقه 87 برای النصر گل پیروزی را از روی  نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ستاره 38 ساله اما با افت اعدادش در بازی EA Sports FC 24 مواجه شده است و نمره کلی او از 90 به 86 افت کرده است. این در حالیست که نمره لیونل مسی 90 است و با کریم بنزما امتیاز مشابهی دارد. 

زمانی که تیری آنری با اعداد کریستیانو رونالدو در بازی EA Sports FC 24 مواجه شد، کاملا شگفت زده شد.  آنری وقتی که اعداد مربوط به شوت، پاس و دریبل های آنری را دید، تصور نمی کرد که این اعداد مربوط به رونالدو باشد. در حقیقت در ابتدا به آنری نگفته شده بود که این اعداد مربوط به کدام بازیکن است و وقتی که او فهمید که این اعداد مربوط به کریستیانو هستند ، کاملا شگفت زده شد و گفت:" نه، این اعداد نمی تواند مربوط به او باشد! " و در حالی که چشمانش کاملا گشاد شده بودند، فریاد زد:" عجب، این بد است!"

کریستیانو با سالهای اوجش فاصله دارد اما همچنان خیلی ها اعتقاد دارند که او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست.

4125