ناپولی، غایب بزرگ بازی EA Sports FC 24

ناپولی، غایب بزرگ بازی EA Sports FC 24

پایگاه خبری فوتبالی - بسیاری از هواداران بی صبرانه منتظر هستند تا بدانند که ایا ناپولی در بازی EA Sports FC 24 حضور دارد یا نه چرا که به نظر می رسد که توافق برای این موضوع، حاصل نشده است.

به گزارش فوتبالی، برخی شایعات در فضای مجازی حاکی از آن است که قهرمان لیگ ایتالیا، مجوز لازم را به بازی EA Sports FC 24 برای استفاده از نام و آرم این باشگاه را نداده است. در حقیقت هر چند که EA Sports FC پس از تغییر نامش از فیفا سعی کرده که با بسیاری از لیگ ها، باشگاه ها و بازیکنان به توافق برسد، اما آنها هنوز نتوانسته اند که با قهرمان لیگ ایتالیا به توافق برسند. ناپولی سال گذشته پس از 33 سال قهرمان لیگ ایتالیا شد اما به نظر می رسد که قرار نیست که نام و آرم رسمی این باشگاه در بازی وجود داشته باشد. 

در حقیقت یک کاربر توییتری اعلام کرده است که ناپولی، مجوز لازم را به EA Sports FC 24 نداده است. در فیفا 23، مجموعا چهار باشگاه لیگ ایتالیا شامل ناپولی، رم، لاتزیو و آتالانتا با این بازی همکاری نکرده بودند. یوونتوس نیز به مدت چند سال در این بازی با نام "پیونته کالچیو" حضور داشت چرا که آنها با شرکت کونامی برای بازی eFootball یا همان PES سابق همکاری می کردند.

در حقیقت EA Sports FC 24 همچنان از پیراهن آبی رنگ ناپولی استفاده خواهد کرد اما خبری از اسم و آرم این باشگاه نخواهد بود و با نام دیگری در بازی حضور خواهند داشت. 

4125