وایرال شدن اسم عجیب یک بازیکن در EA Sports FC: پسر بابا!

وایرال شدن اسم عجیب یک بازیکن در EA Sports FC: پسر بابا!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنی به نام فرانکلین نینتوئه به موضوعی داغ در بازی EA Sports FC تبدیل شده است چرا که روی پیراهن این بازیکن که نمره 60 را دارد، عبارت Daddy's Boy به معنی "پسر بابا" نقش بسته است!

به گزارش فوتبالی، این مهاجم 22 ساله که در باشگاه ساندفیورد در لیگ نروژ توپ می زند، به شدت مورد توجه علاقمندان بازی EA Sports FC 2024 قرار گرفته است. این بازیکن که نمره 85 در شتاب، 83 در سرعت، 82 در تعادل و 81 در چابکی را دارد، حسابی مورد توجه هواداران قرار گرفت و خیلی ها دوست دارند که صاحب کارت مخصوص او شوند.

این بازیکن که در لیبریا متولد شده، به واسطه اسم متفاوتش با افزایش قیمتش مواجه شده است. در حقیقت روی پیراهن این بازیکن در باشگاه ساندفیورد عنوان "پسر بابا" نقش بسته است که اشاره ای به اسم میانی اوست که در سه سالگی برایش انتخاب شده است!

نینتوئه در ابتدا قرار بود که "دالیبا" نام بگیرد اما زمانی که خانواده اش از لیبریا به نروژ در سال 2003 مهاجرت کردند، با تغییر اسمش به نام "پسر بابا" مواجه شد. یک هوادار در این باره نوشته است:" در بازی سال گذشته نیز حضور داشت. داشتم به صورت رندوم بازیهای دوستانه آنلاین را انجام می دادم که با او مواجه شدم. باحال است که حالا همه او را می شناسند." و دیگری نوشته است:" دنیا بالاخره فرانکلین نینتوئه را شناخت!" و دیگری نوشته است:" خیلی دوست دارم که صدای گزارشگر را بشنوم که اسم او را فریاد می زند!"

4125