ده بازیکن با بیشترین نمره در EA Sports FC 24؛ بدون مسی و رونالدو

ده بازیکن با بیشترین نمره در EA Sports FC 24؛ بدون مسی و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - ده بازیکن برتر بازی EA Sports FC 24 در شبکه های اجتماعی لو رفتند.

به گزارش فوتبالی، این بازی جدید که قرار است برای اولین بار خارج از برند فیفا فعالیت کند، در روز 29 سپتامبر به بازار عرضه می شود و خیلی ها دوست دارند که با تغییرات جدید این بازی آشنا شوند. 

تغییرات این بازی شامل یک تیم گزارشگری جدید، بازیکنان زنان در Ultimate Team، مراسم توپ طلا و استقبال از اتوبوس تیم ها هستند. در هر فصل یکی از جذابیت ها برای هواداران، مشخص شدن نمره بازیکنان در بازی فیفا است تا بهترین بازیکنان مشخص شوند.

حالا به نظر می رسد که یک کاربر تیک تاکی توانسته این نمرات را لو بدهد.  در حقیقت از شکل جدید Ultimate  کارت ها رونمایی شده است. شمار زیادی از بازیکنان در نمره 91 برابر هستند. ارلینگ هالند ستاره نروژی که روی کاور بازی رفته در کنار بازیکنانی نظیر دی بروینه، امباپه در فوتبال مردان و الکسیا پوتیاس و سم کر در فوتبال زنان، نمره 91 را دارند. بازیکنانی نظیر وندی رنارد از لیون، کریم بنزما، کارولین گراهان هانسن از بارسلونا، الکس مورگان ستاره تیم ملی زنان آمریکا و روبرت لواندوفسکی نیز نمره 90 را دارند.  کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو فوق ستاره فوتبال جهان از لیست ده نفر برتر جا مانده اند. در حقیقت نمره کریستیانو به 88 رسیده و نمره مسی نیز 88 است که پایین تری نمره او از فیفا 2008 تا کنون است.

4125