واکنش جالب مهاجم چلسی به نمراتش در EA Sports FC 24

واکنش جالب مهاجم چلسی به نمراتش در EA Sports FC 24

پایگاه خبری فوتبالی - میخایلو مودریک وینگر اوکراینی چلسی به اعدادی که در کارت او در بازی EA Sports FC 24 قرار داده شده، واکنش نشان داد که به نظر می رسد که از این اعداد اصلا راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 22 ساله که در زمستان گذشته با 100 میلیون یورو از شاختار دونتسک به چلسی پیوست، شروع موفقی در استمفوردبریج نداشته است. این بازیکن سخت در تلاش است تا جایگاه خود را در ترکیب تیم لندنی پیدا کند و نمایش خوبی داشته باشد اما فعلا موفقیتی نداشته است.  البته مودریک در بازیهای اخیر بهتر شده و در بازی چلسی و برایتون در جام اتحادیه با تشویق ایستاده هواداران تیمش مواجه شده است. 

مودریک در 23 بازی در لیگ برتر انگلیس فقط دو پاس گل داشته و نتوانسته گل بزند. این بازیکن در بازی EA Sports FC 24 نمره 75 را کسب کرده است. برای سرعت او نمره 91 در نظر گرفته شده و برای دریبل نیز نمره 79 در نظر گرفته شده است اما این بازیکن اعتقاد دارد که باید نمرات بیشتری برایش در نظر گرفته می شد.  این بازیکن در گفتگو با کانال یوتیوب چلسی پس از دیدن نمراتش گفت :" آن را دوست نداشتم." و وقتی که از او پرسیده شد که از چه چیزی خوشش نیامده، در جواب گفت :" از هیچ چیز."

4125