بلینگام و پیوستن به جمع رونالدو و ایسکو

بلینگام و پیوستن به جمع رونالدو و ایسکو

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام با زدن گل پیروزی بخش رئال مادرید در بازی مقابل یونیون برلین اکنون یه آمار ویژه را برای خودش در رئال مادرید ثبت کرده است.

به گزارش فوتبالی ، فصل جاری اولین فصل حضور جود بلینگام در رئال مادرید است و این بازیکن انگلیسی تا اینجای کار شروع خوبی در جمع مادریدی داشته است. جود بلینگام موفق شد در اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن رئال مادرید گلزنی کند. این ستاره انگلیسی در اولین بازی خود در رقابت های لالیگا هم گلزنی کرده بود و اکنون در اولین بازی خود در رقابت های چمپیونزلیگ هم گلزنی کرد.

تنها سه بازیکن رئال مادرید توانسته اند در قرن بیست و یکم، در اولین بازی خود در رقابت های لالیگا و در اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کنند که یکی از آن ها جود بلینگام است. دو بازیکن دیگر کریستیانو رونالدو و ایسکو هستند.

رونالدو در سال 2009 بود که در اولین بازی خود در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد. ایسکو در سال 2013 موفق شد این کار را انجام دهد و اکنون هم در سال 2023 میلادی جود بلینگام موفق شده است که در اولین بازی خود در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

1470