بارسلونا در فکر جذب مهاجم مغضوب منچستریونایتد

بارسلونا در فکر جذب مهاجم مغضوب منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت گزارش داده است که بارسلونا به خرید قرضی جیدون سانچو مهاجم انگلیسی منچستریونایتد فکر می کند که پس از درگیری با اریک تن هاگ از تیم کنار گذاشته شده است.

به گزارش فوتبالی، سانچو که از خط خوردن خود از لیست اخیر منچستریونایتد دلخور بود، مدعی بود که تن هاگ برای این که مشکلات تیمش را پنهان کند، عمدا او را به گوشت قربانی تبدیل کرده است و مربی هلندی نیز تصمیم گرفت که این بازیکن را از تیم کنار بگذارد.

در حقیقت سانچو سه فصل پیش از منچستریونایتد راهی دورتموند شد اما در سه سال اخیر، توفیق چندانی نداشته است. این بازیکن حالا به ترک یونایتد در زمستان فکر می کند و مدیران بارسا با دقت منتظر هستند تا برای خرید قرضی او اقدام کنند. بارسا تصور می کند که سانچو می تواند گزینه مناسبی برای پست بال چپ باشد و خط حمله این تیم را در کنار بازیکنان دیگری نظیر لواندوفسکی، ژائو فلیکس، فران تورس و یامال تقویت کند.

جیدون در سه سال اخیر در سراشیبی قرار داشته و به علت مشکلات بدنی و روحی نتوانسته سطح کیفی مطلوبی از خود ارائه بدهد  و به نظر می رسد که گزینه ای جز ترک یونایتد برای تغییر حال و هوا و بازگشت به بهترین روزهای فوتبالش برایش باقی نمانده که حضور در لالیگا می تواند چالش متفاوتی را برای او ایجاد کند.

4125