زمانی که ستاره رئال مادرید در آستانه آرسنالی شدن بود

زمانی که ستاره رئال مادرید در آستانه آرسنالی شدن بود

پایگاه خبری فوتبالی – فدریکو والورده، این موضوع را فاش کرد که آرسنال، پیش از انتقال این بازیکن اروگوئه ای به رئال مادرید، شانس جذب او را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، والورده در سال 2016 از تیم اروگوئه ای پنارول، به شهر مادرید نقل مکان کرد و مسیر خود را برای تبدیل شدن به یک مهره مهم زیر نظر زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی آغاز کرد؛ اما یک سال قبل این انتقال، والورده اجازه شرکت در یک هفته تمرین آزمایشی در آرسنال را پیدا کرده بود اما آرسنال، که در آن زمان تحت هدایت آرسن ونگر بود، ترجیح دادند تا با پنارول معامله ای انجام ندهند.

والورده در پاسخ به سول خبرنگاران راجع به الکسیس سانچز در مصاحبه ای که پیش از بازی اروگوئه و شیلی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی شکل گرفت، گفت که همیشه به خاطر رفتار سانچز با او، در طی دوران حضور کوتاهش در آرسنال، قدردان سانچز خواهد بود. او ادامه داد:" وقتی من برای تمرین به آرسنال رفتم، الکسیس آنجا بود و از معدود افرادی بود که به کمک من آمد. من همیشه قدردان او خواهم بود زیرا زمانی که هیچ کسی نبودم، او رفتار خوبی با من داشت. او وقتی من یک نوجوان نیازمند کمک بودم، به من کمک کرد. او به عنوان یک فوتبالیست نیز، بازیکن فوق‌العاده ای است."

2102