سفارش تابلوی قهرمان لیگ بیست و سوم؛ سپاهان 70 امتیازی می‌شود؟

سفارش تابلوی قهرمان لیگ بیست و سوم؛ سپاهان 70 امتیازی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه سپاهان با یک اقدام جالب، به شاگردان مورایس برای قهرمانی در لیگ، انگیزه داده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه سپاهان یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود. مسائلی مثل آکادمی، اطلاع‌رسانی حرفه‌ای، دیسیپلین، مراقبت از فضای تمرینات و جلوگیری از انتشار خبرهای حاشیه‌ای و ... بخش از مسائلی است که سپاهان در آنها خوب عمل می‌کند.

یکی از جدیدترین و جالب‌ترین کارهایی که توسط این باشگاه انجام شده نصب یک تابلو در ورودی ورزشگاه نقش جهان است که روی این تابلو چنین عبارتی دیده می‌شود: «قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 1402-1403». 

این عبارت به زبان انگلیسی هم نوشته شده و پایین آن یک فضای بزرگِ خالی وجود دارد که قرار است در انتهای فصل، نام سپاهان در آنجا نوشته شود. هدفی که با عبارت مشهورCOMING SOON به نمایش گذاشته شده است.

زیر این عبارت هم باز به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده: «با تلاش و رقابت ترکیبی این تابلو را خاطره‌ساز کنید.» در نهایت در پایین این تابلو با یک فونت درشت نوشته شده:  70 points


در واقع مشخص است که باشگاه سپاهان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم با 70 امتیاز هدفگذاری کرده است. آنها در یک اقدام جالب، پیشاپیش تابلوی این افتخار را سفارش داده‌اند و آن را در معرض دید همه قرار داده‌اند.

این یک ترفند روانشناسی جالب است. بازیکنان و اعضای باشگاه سپاهان هر روز این تابلو را می‌‌بینند و به خودشان یادآوری می‌کنند که هدف‌شان در پایان فصل چیست. این تابلو که جلوی چشم همه بازیکنان است باعث می‌شود آنها نهایت تلاش‌شان را برای رسیدن به هدف تعیین شده بکنند.

البته تعیین امتیاز 70 به عنوان هدفِ انتهای فصل در نوع خوش جالب است. تا حالا هیچ تیمی در ادوار لیگ برتر به این امتیاز نرسیده است. بیشترین امتیازی که در یک دوره از لیگ شده مربوط به لیگ بیست و یکم است که در آن استقلال با امتیاز 68 به قهرمانی رسید

اما سپاهانی‌ها قصد دارند امسال این رکورد را بشکنند. ظاهرا عزم آنها خیلی هم جدی است. چرا که هر 3 بازی ابتدایی فصل را که دو تا از آنها مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی بوده با برد پشت سر گذاشته‌اند.

1359