زردپوشان بهترین سپاهان تاریخ لیگ برتر می‌شوند؟

زردپوشان بهترین سپاهان تاریخ لیگ برتر می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان ژوزه مورایس در صورت پیروزی در آخرین دیدار خود در فصل جاری می‌توانند به یک رکورد ویژه برسند.

به گزارش فوتبالی، در صورتی که سپاهان امیدوار است خروجی اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر، برگزاری جشن قهرمانی این تیم در کرمان باشد، اگر سپاهان بتواند سه امتیاز بازی امروز را بگیرد، بهترین عملکرد خود در تاریخ لیگ برتر را رقم خواهد زد.

زردپوشان دیار زاینده رود هم اکنون 62 امتیاز دارند و با پیروزی در بازی امروز، 65 امتیازی خواهند شد

تا به امروز بهترین عملکرد سپاهان در تاریخ لیگ برتر به دو فصل قبل و زمان حضور محرم نویدکیا در این تیم باز می‌گردد. در لیگ بیستم بود که سپاهان با محرم از 30 بازی به 65 امتیاز رسید و میانگین 2.16 امتیاز را خلق کرد. تفاضل گل سپاهان در آن فصل 29 بود و الان سپاهان به تفاضل گل 31 رسیده و این یعنی با کسب برد در برابر مس به صرف هر نتیجه‌ای این سپاهان مورایس است که روی دست سپاهان نویدکیا بلند می‌شود. 

یک وجه تشابه دیگر میان سپاهان نویدکیا با سپاهان مورایس وضعیت کنونی جدول است؛  نویدکیا با تیمش ۶۵ امتیاز کسب کرد اما نتوانست قهرمان شود و به پرسپولیس ۶۷ امتیازی جام را واگذار کرد. این در شرایطی است که اگر پرسپولیس، نساجی را ببرد بازهم شاگردان یحیی گل‌محمدی قهرمان خواهند شد. اتفاقی که بی‌شک افسوس شدیدی را برای هواداران سپاهان به همراه خواهد داشت. 

۹۰۹۸