ماموریت و هدف بزرگ سپاهان، شکست خورد(عکس)

ماموریت و هدف بزرگ سپاهان، شکست خورد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان نتوانست به هدف ترسیم شده خود در ابتدای فصل دست یابد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان فصل گذشته اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی بود که در نهایت با ۶۵ امتیاز و یک امتیاز کمتر از سرخ‌ها، نتوانست این عنوان را از آن خود کند و در رده دوم جدول به کار خود پایان داد.

روزگاری گفته می‌شد کسب میانگین ۲ امتیاز در هر بازی می‌تواند تضمین‌کننده قهرمانی یک تیم باشد که این اصل نانوشته قدیمی مدتی هست که برچیده شده و تیم قهرمان و حتی نایب قهرمان میانگین امتیازی بیشتری در طول فصل کسب می‌کنند و در همین راستا سپاهانی‌ها هدف جدیدی برای فصل جاری ترسیم کردند و قصد داشتند ۷۰ امتیاز کسب کنند تا قهرمانی خود را تضمین‌شده بدانند.

در همین راستا تابلوی بزرگی در ورزشگاه نقش جهان نصب شده بود که عدد ۷۰ امتیاز با فونت درشت نوشته شده و در کنار آن اینطور نگاشته شده که با تلاش و رقابت ترکیبی این تابلو را خاطره‌ساز کنید. تابلویی که مدیران تیم اصفهانی به دنبال روحیه‌بخشی و بالا بردن انگیزه تیم خود با آن بودند.

اما با تساوی شب گذشته سپاهان در تبریز برابر تراکتور باید اعلام کرد که این هدف و ماموریت بزرگ با شکست مواجه شده چرا که سپاهان هم‌اکنون با انجام ۲۰ بازی ۳۸ امتیازی است و حتی در صورت برد هر ۱۰ بازی آینده خود ۶۸ امتیازی می‌شود و به عدد ۷۰ نمی‌رسد تا هدف بزرگ اصفهانی‌ها با تابلوی معروفشان منجر به شکست در فصل جاری شود.

1997