لیزرتگ یادگار علیه سپاهان در تبریز

لیزرتگ یادگار علیه سپاهان در تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران تراکتور با انداختن لیزر در چشمان سپاهانی‌ها، تمرکز شاگردان ژوزه مورایس را در تبریز بهم زدند.

به گزارش فوتبالی، حساسیت تقابل سپاهان و تراکتور پیش از سوت شروع بازی هم کاملا مشخص بود. با این حال تبریزی‌ها استقبال بی‌نظیری از این مسابقه داشتند. تا حدی که اطراف ورزشگاه یادگار امام(ره) ترافیک شدیدی پیش آمد و اتوبوس دو تیم دیر به ورزشگاه رسید.

جو ورزشگاه که از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه هم کفه ترازو را به سمت تراکتوری‌ها سنگین کرده بود، در طول مسابقه ادامه یافت. پرشورها علاوه بر تشویق‌هایشان، از نور لیزر هم برای برهم زدن تمرکز سپاهانی‌ها استفاده کردند. رفتاری ناپسند که چندسالی شیوع بسیاری در ورزشگاه‌های ایران پیدا کرده اما تعداد بالای لیزرها در بازی امشب، کاملا متفاوت بود.

طرفداران تراکتور بارها در جریان بازی نور لیزرهایشان را روی چشمان بازیکنان سپاهان هدف گرفتند؛ به ویژه پیام نیازمند و بازیکنانی که در نیمه تراکتور قصد زدن کرنر و ضربات ایستگاهی را داشتند. ناکامی شاگردان مورایس در ضربات شروع مجدد این بازی بی‌ارتباط با لیزرها نبود اما اوج تاثیر لیزرها را باید مربوط صحنه پنالتی تراکتور دانست.

در شرایطی که رضا اسدی پشت ضربه پنالتی ایستاد، موجی از لیزرها روی پیراهن و صورت پیام نیازمند به چشم می‌خورد که قطعا تمرکزش را کاهش داده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اتفاقات امشب ورزشگاه یادگار امام واکنشی نشان خواهد داد یا نه.

2509