مورد ویژه رضا اسدی؛ گل نزند، سپاهان برنده نمی‌شود

مورد ویژه رضا اسدی؛ گل نزند، سپاهان برنده نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- تساوی خارج از خانه سپاهان مقابل نساجی جدا از آنکه باعث پایان بردهای متوالی تیم ژوزه مورایس شد یک نکته آماری دیگر هم داشت.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی که فصل قبل در تراکتور احیا شد و زیرنظر پاکو خمز نقش یک گلزن قهار را گرفت در تابستان امسال به سپاهان پیوست تا به یکی از ستاره های حاضر در ترکیب کهکشانی طلایی پوشان بدل شود.

اسدی مطابق انتظارات در لیگ بیست و سوم حسابی برای سپاهان درخشیده و توانسته بر روی بخش عمده ای از گل های این فصل سپاهان اثرگذار باشد.

آقای گل فعلی لیگ برتر با 5 گل زده، تا قبل از بازی با نساجی، در تمام بازیهای لیگ برتری تیمش گل زده بود.

اسدی  در اولین بازی‌اش با پیراهن سپاهان، دروازه تیم سابقش یعنی تراکتور را باز کرد. در پیروزی 0-2 سپاهان در دربی اصفهان، اسدی یکی از گلزنان تیمش بود و هفته سوم و در دیدار حساس مقابل استقلال هم او تک گل بازی را به ثمر رساند.

اسدی جلوی پیکان و صنعت نفت هم موفق به گلزنی شده بود منتها خبری از گلزنی او در بازی دیروز در قائمشهر نبود تا سپاهان برای اولین بار در رقابتهای این فصل لیگ برتر، برنده نشود.

نکته جالب اینکه اسدی در بازی دوستانه مقابل زنیت و همچنین دیدار با نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق به گلزنی نشده بود و در آن دو دیدار هم خبری از برد شاگردان مورایس نبود.

9098