حمایت آنچلوتی از ستاره برزیلی رئال مادرید پس از قرار نگرفتن در لیست بهترین‌های یوفا

حمایت آنچلوتی از ستاره برزیلی رئال مادرید پس از قرار نگرفتن در لیست بهترین‌های یوفا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی به حمایت از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید پرداخت و اذعان کرد که به نظر او، وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. 

به گزارش فوتبالی، روز پنج شنبه نامزدهای بهترین بازیکن فصل یوفا انتخاب شدند و قرار است که این مراسم در هنگام قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در 2 هفته دیگر برگزار شود. در لیست ده نفره یوفا، خبری از نام وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید نبود و او فصلی خیلی خوب را سپری کرد. 

حالا کارلو آنچلوتی راجع به کنار گذاشته شدن وینیسیوس از لیست یوفا گفت: "هنوز نفهمیده ام که چه کسانی در لیست هستند، اما برای من، وینیسیوس یکی از بهترین هاست، اگر بهترین نباشد. تمام هواداران رئال مادرید این چنین فکر می کنند و برای او نیز، این تفکر ارزشمند است. او نیازی به چیزهای بیشتر مثل این جوایز فردی برای انگیزه گرفتن ندارد. در حقیقت دیگر چیزی در فوتبال من را سورپرایز نمی کند. هیچ توضیحی ندارم که چرا او در میان لیست بهترین های یوفا نیست. همه می دانند که وینیسیوس در طول 3 فصل اخیر چه کارهایی کرده است. در رئال مادرید، او یکی از بازیکنانی است که تفاوت را رقم می زند. اگرچه لیست یوفا عجیب به نظر می رسد، اما اهمیتی به آن نمی دهم."

4416