حمله ایجنت مانه به مدیران بایرن مونیخ

حمله ایجنت مانه به مدیران بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - ایجنت سادیو مانه، ستاره سنگالی به انتقاد از رفتار مدیران بایرن مونیخ پرداخت و اذعان کرد که فروش موکلش به خاطر تصمیمات فوتبالی نبوده، بلکه مدیران این باشگاه نمی خواستند به یک بازیکن آفریقایی، حقوق بالایی بدهند.

به گزارش فوتبالی، سادیو مانه پر فراز و نشیب ترین فصل فوتبالی اش را در بایرن مونیخ پشت سر گذاشت. او در سال 2022 با مبلغ 41 میلیون یورو از لیورپول به بایرن مونیخ پیوست و حالا بعد از تنها یک فصل، مدیران بایرن او را با رقم 30 میلیون یورو به النصر عربستان فروختند تا با کریستیانو رونالدو هم تیمی شود. او در النصر 650 هزار یورو در هفته درآمد دارد. این در حالی است که او در آلمان، فصلی 17 میلیون پوند درآمد داشت و حالا مدیر برنامه هایش مدعی است که سران این باشگاه نمی خواستند دیگر به مانه چنین پولی بدهند.

باکاری سیسه در این باره گفت: "فروش او، تصمیم فنی و فوتبالی نبود. حقوق سادیو، آلمانی ها را اذیت می کرد و آن ها درک نمی کردند که چگونه آفریقایی ها به این باشگاه آمده و بیشترین حقوق را دریافت می کند، پس تصمیم گرفتند تا از شر او خلاص شوند. آن ها هیچ وقت با وکیل های او تماس نگرفتند. هیچ وقت رو در رو به سادیو نگفتند که می خواهند او را بفروشند. فقط توماس توخل را به جلو فرستادند تا به او بگوید که انتخاب سومش برای پست وینگر است."

4416