مهاجم بایرن مونیخ بدترین بازیکن فصل بوندسلیگا شد

مهاجم بایرن مونیخ بدترین بازیکن فصل بوندسلیگا شد

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که سادیو مانه توانست به قهرمانی بوندسلیگا برسد اما حس کلی این است که اولین فصلش در بایرن مونیخ اصلا جالب نبوده است و به همین خاطر است که این بازیکن در مسیر ترک باواریایی ها قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مانه پس از شش سال از لیورپول جدا شد و با 35 میلیون پوند به بایرن مونیخ پیوست. برخی در آن زمان تصور کردند که لیورپول مرتکب اشتباه بزرگی شده که یکی از بهترین بازیکنان خود را با مبلغی نه چندان بالا به فروش رسانده است  اما حالا پس از یک سال شرایط کاملا متفاوت است.

مانه در فصل گذشته کلا 12 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رساند و تیمش در هفته پایانی بوندسلیگا از یک فاجعه نجات پیدا کرد و با کسب جام توانست  مانع از عمیق تر شدن بحران شود. البته مانه در آخرین هفته بوندسلیگا مقابل کلن کلا بازی نکرد. این بازیکن به علت مصدومیت جام جهانی را هم از دست داده بود و پس از درگیری فیزیکی با لروی سانه با محرومیت و جریمه نقدی از جانب باشگاهش مواجه شد.

هر سال 252 بازیکن بوندسلیگا در یک نظرسنجی بهترین و بدترین بازیکن فصل (به جز دروازه بان ها) را مشخص می کنند. در نظرسنجی کیکر، 41.7 درصد از شرکت کنندگان اعتقاد دارند که مانه بدترین بازیکن فصل بوندسلیگا بوده است.  در این نظرسنجی، 26.9 درصد حاضر نشدند که به کسی رای بدهند در حالی که کیمیش، سانه، لئون گورتسکا از بایرن مونیخ در کنار آنتونی مودسته از دورتموند در میان پنج بازیکن ناکام فصل جای گرفتند. در نقطه مقابل کولو موانی با 24.2 درصد آرا عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا  را با درخشش در آینتراخت کسب کرد.

4125