چهار مشتری انگلیسی برای سادیو مانه

چهار مشتری انگلیسی برای سادیو مانه

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه مهاجم سنگالی در تابستان گذشته به عنوان بمب نقل و انتقالاتی راهی بایرن مونیخ شد اما به نظر می رسد که تنها بعد از یک فصل مجبور است که باواریایی ها را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، مانه هرگز نتوانست بهترین عملکردش را در بایرن مونیخ ارائه بدهد و از طرفی به نظر می رسد که توماس توخل نیز علاقه ای به سبک بازی او ندارد. از طرفی جنجال هایی که مانه داشته و کتک کاری با سانه در رختکن باعث شده تا هیچ گزینه ای جز جدایی برایش وجود نداشته باشد اما به نظر می رسد که این مهاجم در حال حاضر پیشنهادهای خوبی هم در صورت ترک باواریایی ها دریافت کرده است.

سان گزارش داده است که چلسی، آرسنال، نیوکاسل و لیورپول چهار تیمی هستند که شرایط خرید مانه را دنبال می کنند و با وکلای این بازیکن تماس گرفته اند. در حقیقت آبی ها با وجود ولخرجی های پرشمار، نمی خواهند فرصت جذب مهاجمی نظیر مانه را از دست بدهند. آرسنال برای حضور در چمپیونزلیگ به دنبال تقویت خط حمله تیمش است و نیوکاسل نیز که شانس زیادی برای حضور در چمپیونزلیگ دارد، می تواند با مانه صاحب یک ستاره جهانی شود. لیورپول نیز از بازگشت مهاجمی استقبال می کند که یک سال پیش از فروش او 32 میلیون یورو درآمدزایی کرده است.

4125