ناراحتی سادیو مانه از ترک بایرن مونیخ

ناراحتی سادیو مانه از ترک بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه ستاره سنگالی اعتراف کرد که از نحوه خروجش از این باشگاه خیلی راضی نیست، اما به هر حال باید خودش را برای پیوستن به النصر و هم تیمی شدن با کریستیانو رونالدو آماده کند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2022، سادیو مانه پس از چندین سال افتخار آفرینی در پیراهن لیورپول، تصمیم به ترک آنفیلد گرفت و با 41 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. برخلاف تصور همگان، مانه اصلاً فصل خوبی را در باواریا سپری نکرد و دوران حضورش در آلیانتس آرنا با حواشی زیادی همراه شد که در نهایت باعث شد تا این ستاره سنگالی مجبور به خروج از این باشگاه شود و حالا قرار است با رقم 27.5 میلیون پوند به النصر بپیوندد. مانه در 38 بازی برای بایرن مونیخ، 12 گل به ثمر رساند. 

به نقل از سایت گل، مانه به اسکای اسپورت آلمان گفت: "ترک بایرن مونیخ، لذت بخش نیست. من آرزو می کردم که پایانم، طور دیگری رقم بخورد. می دانم که می توانستم بیشتر به تیمم در فصل گذشته کمک کنم و می خواستم این را به همه ثابت کنم. به هر حال، بهترین ها را برای بایرن مونیخ در آینده آرزو می کنم."

النصر تاکنون توانسته چندین ستاره بزرگ اروپایی از جمله کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و الکس تلس را به خدمت بگیرد.

4416