تنش بین سپاهان - تراکتور بالا گرفت؛ پایان خواهرخواندگی؟

تنش بین سپاهان - تراکتور بالا گرفت؛ پایان خواهرخواندگی؟

پایگاه خبری فوتبالی - به‌نظر می‌رسد روابط دو باشگاه تراکتور و سپاهان همچون قبل، دیگر صمیمانه نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و سپاهان به عنوان دو باشگاه پرهوادار غیرتهرانی همواره سعی کرده‌اند روابط حسنه و صمیمانه‌ای بین خود برقرار کرده تا مقابل سرخابی‌ها قد علم کنند. حتی مقطعی لفظ خواهرخواندگی بین دو باشگاه هم مطرح شد و در این سال‌ها اصفهانی‌ها و تبریزی‌ها حداقل در ظاهر باهم تنش نداشته‌اند.

اما به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر روابط این‌ دو دوست صمیمی همچون قبل نباشد. موضوعی که دلیل آن به اتفاقات بازی اواخر فصل گذشته برمی‌گردد که تراکتور با برد یک بر صفر کار سپاهان برای قهرمانی را سخت کرد و درنهایت طلایی‌پوشان این عنوان را به پرسپولیس دادند.

باوجود اینکه ابتدای بازی، هواداران تراکتور با گل و شیرینی سراغ هواداران اعزامی سپاهان به تبریز رفتند، در طول بازی تی‌تی‌ها با استفاده بیش از حد از لیزر کار را برای بازیکنان سپاهان سخت کردند. در پایان بازی پیام نیازمند به کنایه عنوان داشت که پس از این مسابقه باید به چشم پزشک مراجعه کند!

اما به‌نظر، این دلگیری‌های به‌وجود آمده در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات بیشتر هم شده است. انتقال رضا اسدی بهترین گلزن فصل گذشته تراکتور به سپاهان موضوعی است که حتی محمدرضا زنوزی مالک قرمزها را هم ناراحت کرده است. زنوزی در صحبت‌های دیشب خود در برنامه فوتبال برتر مدعی شد باشگاه سپاهان به این بازیکن برای فصل اول ۵۳ میلیارد تومان و برای سال دوم قرارداد، حتی بیش از ۶۰ میلیارد تومان خواهد داد. اتفاقی که باعث ناراحتی سپاهانی‌ها شده و آن‌ها از مالک تراکتور شکایت کرده‌اند.

زنوزی حتی چندین بار به طور غیرمستقیم نشان داد که اصلا دل خوشی از سپاهان ندارد. درحالی که مالک تراکتور از لزوم پخش بازی‌های تراکتور از سبکه سه سیما صحبت می‌کرد، مجری برنامه عنوان داشت که قبول دارد که برخی بازی‌های سپاهان و تراکتور باید از این شبکه پخش شود که زنوزی با قطع صحبت‌های میثاقی گفت که وی با سپاهان کاری ندارد و راجع به تراکتور صحبت می‌کند! و یا در قسمتی از برنامه وقتی میثاقی نظر زنوزی راجع به قوی‌ترین رقیبش را پرسید، مالک تراکتور به بازی فصل گذشته سپاهان و ملوان اشاره کرد که انزلی‌چی‌ها مانع قهرمانی اصفهانی‌ها شدند.

با همه این تفاسیر و با شکایت باشگاه سپاهان از مالک تراکتور و در آستانه بازی دو تیم در هفته نخست لیگ بیست‌وسوم، به‌نظر روابط حسنه بین خواهرخوانده‌ها به روال سابق حاکم نیست و شاید باید از این به بعد شاهد کری‌های هواداری بین طرفداران سپاهان و تراکتور هم باشیم.

1997