پیش بازی تراکتور - سپاهان؛ بازی شش امتیازی

پیش بازی تراکتور - سپاهان؛ بازی شش امتیازی

خبرگزاری فوتبالی- در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تراکتور در حالی در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان سپاهان خواهد بود که فاصله این دو تیم در جدول تنها یک است. 

به گزارش فوتبالی، تراکتور در شش بازی باقیمانده اش تا پایان لیگ در سه مسابقه اش باید با حریفانی بازی کند که آنها هم شانس کسب سهمیه دارند. شاگردان الهامی ابتدا در تبریز میزبان سپاهان خواهند بود و سپس در یک بازی شش امتیازی دیگر راهی مشهد شده و به مصاف شهرخودرو خواهند رفت. پیکان، شاهین و ماشین سازی سه حریف بعدی تراکتور خواهند بود و بعد از آن در هفته پایانی در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهند رفت.  

کاپیتان مشکلی ندارد: مسعود شجاعی که در اوایل نیمه دوم بازی مقابل استقلال وارد زمین شد اما درست چند ثانیه بعد از ورودش دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد، مشکل خاصی برای دیدار با سپاهان نخواهد داشت و در صورت صلاح دید کادر فنی می‌تواند تی تی ها را در دیدار مقابل سپاهان همراهی کند. 

فرصت سوزی های طلایی پوشان: در حالیکه پرسپولیس صدرِ جدولی بازی های خود را یکی پس از ديگری با برد پشت سر می‌گذارد، شاگردان قلعه‌نویی باز هم امتیاز از دست دادند تا احتمال قهرمانی طلایی‌پوشان در لیگ نوزدهم به حداقل برسد. 

سپاهان در 6 دیدار اخیر خود تنها 7 امتیاز به دست آورده و ادامه دادن همین روند حتی ممکن است منجر به از دست رفتن سهمیه برای این تیم نیز شود. 

نتیجه بازی هفته گذشته: تراکتور در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال به تساوی بدون گل دست یافت و سپاهان هم با نتیجه 1-1 مقابل پارس جنوبی متوقف شد. 

نتیجه بازی رفت: شاگردان قلعه نویی با دو گل سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی مقابل تراکتور به برتری رسیدند. 

وضعیت در جدول‌: سپاهان با 42 امتياز در رتبه دوم قرار دارد و تراکتور با یک امتیاز کمتر، چهارم است. 

*جمعه 27 تیر 1399

تراکتور – سپاهان ساعت 20:15

داور: محمدحسین زاهدی فرد 

کمک ها: آرمان اسعدی – علی احمدی