تراکتور بعد از سپاهان بدون تماشاگر می‌شود؟

تراکتور بعد از سپاهان بدون تماشاگر می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور در نظر دارد بازی‌های خود را بعد از سپاهان در یادگار امام(ره) برگزار نکند.

به گزارش فوتبالی، گلایه‌های پاکو خمز سرمربی تراکتور از چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز تمامی‌ ندارد و گویا این سرمربی نتوانسته خود را با وضعیت‌ موجود تطبیق دهد. در همین راستا هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتورسازی تبریز اعلام کرده قصد دارند دو بازی خانگی خود بعد از بازی با سپاهان را در ورزشگاه شهید سلیمانی‌ برگزار کنند.

در گفت و گوی نصیرزاده با رسانه رسمی باشگاه تراکتور چنین آمده که باتوجه به حساسیت بازی سپاهان، این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام‌ خواهد بود و پس از این‌ مسابقه بنا به خواست پاکو خمز، تراکتور درخواست میزبانی در ورزشگاه کوچک شهر تبریز را خواهد داشت.

اما نکته کلیدی در صحبت‌های نصیرزاده، عدم‌ توانایی ورزشگاه اختصاصی تراکتور از میزبانی پرشورهاست. جایی که عنوان شده این ورزشگاه به دلیل ظرفیت محدود در حال حاضر امکان میزبانی از طرفداران پرشمار تراکتور را ندارد.

عبارتی مبهم که‌ مشخص نمی‌کند منظور از آن بازی بدون تماشاگر تراکتور در ورزشگاه شهید سلیمانی است یا اینکه هواداران تراکتور خواهند توانست طبق گنجایش این ورزشگاه برای تماشای بازی‌ محبوب خود حاضر شوند؟ اتفاقی که البته باید با مسئولان استانی هم هماهنگ شود و باید دید درصورت عدم رضایت مسئولان شهری و استانی، تراکتور به خاطر چمن بهتر، خود را از حضور هوادار محروم خواهد کرد؟ موضوعی که در صورت تحقق، قطع به یقین به مذاق پرشورها خوش نخواهد آمد.

1997