سپاهان - تراکتور؛ خواهرخواندگی تبدیل به دشمنی شد!

سپاهان - تراکتور؛ خواهرخواندگی تبدیل به دشمنی شد!

پایگاه خبری فوتبالی - جنگ رسانه‌ای دو‌ تیم سپاهان و تراکتور این‌روزها در اوج خود قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، اگر کسی از امروز تصمیم به پیگیری اخبار فوتبال ایران بگیرد، تصور اینکه روزی روابط حسنه تراکتور و‌سپاهان به‌قدری بود که به خواهرخواندگی هم کشیده شده بود را نخواهد برایش تقریبا غیرممکن خواهد بود! دو تیمی که هر سال هوادارانش با گل و‌ شیرینی به استقبال یکدیگر رفته و میهمانشان را به صرف ناهار و شام دعوت می‌کردند، این روزها بیشترین تنش در فوتبال ایران را با یکدیگر تجربه می‌کنند.

روابط گلایه‌آمیز از بازی برگشت فصل گذشته دو تیم در تبریز شکل گرفت. جایی که تراکتور در ورزشگاه خانگی با تک گل رضا اسدی توانست بر حریف خود غلبه کرده و کار مورایس برای فتح جام را سخت کند. سپاهانی‌ها در پایان بازی به قضاوت داور و همچنین استفاده از لیزر توسط تی‌تی‌ها شدیدا گلایه داشتند.

اما پاتک سپاهان به تراکتور در نقل‌وانتقالات شکل گرفت. جایی که این تیم سه بازیکن تراکتور یعنی هادی محمدی، کاوه رضایی و رضا اسدی را به اصفهان برد تا قرمزها از این باب خشنود نباشند. تراکتور با کاوه رضایی درگیر جدالی حقوقی است ولی چیزی که بیش از همه مدیران این تیم از جمله محمدرضا زنوزی را عصبانی کرده، جدایی اسدی به مقصد اصفهان است. مالک تراکتور در همین راستا در برنامه فوتبال برتر مدعی شد قرارداد دو ساله سپاهان با رضا اسدی بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان است.

همین اظهارنظر کافی بود تا سپاهانی‌ها از مالک تراکتور شکایت کنند و مدیر رسانه این تیم هم بابت جذب امیرحسین حسین‌زاده به تی‌تی‌ها کنایه زد. اما جدیدا تغییر قوانین نقل‌وانتقالاتی که موجب شد تراکتور بتواند بدون مشکلی محمد نادری را به خدمت بگیرد، موج جدیدی از طعنه و کنایه را بین دو باشگاه ایجاد کرده است.

در پی این اتفاق محمدصادق میرصالحیان مدیر روابط عمومی سپاهان در توییتی با اعلام این که تیمی بی حد و مرز خرج می‌کند، برای این ولخرجی قانون می‌گذارد، قانون خودش را دور می‌زند و قانون را به نفع خودش تغییر می‌دهد بدون اینکه از تراکتور نامی ببرد به این تیم حمله کرده و از هشتگ تعارض منافع زیر توییت خود استفاده کرد.

موضوعی که واکنش تراکتوری‌ها را به دنبال داشت تا کریم جمالی مدیر روابط عمومی و‌ رسانه این تیم با ادبیاتی شدیداللحن در مقام‌ پاسخگویی برآید. جمالی طی یک استوری اینستاگرامی با مثال آوردن غش کردن داوران، گزهای طلاکوب، اتفاقات جمعه سیاه و‌ سقف سوراخ شده قراردادها به شدیدترین حالت ممکن پاسخ همتای خود در سپاهان را داد.

این اما پایان ماجرا نیست و میرصالحیان این بار طی پستی اینستاگرامی با انتشار توییت باشگاه تراکتور که به صدور کارت بازیکنان این تیم اشاره دارد در کنار یک ویدیو که مفهومی در رابطه با رقابت ناعادلانه دارد، دوباره بر آتش اختلافات افزود.

باید منتظر ماند و دید جنگ رسانه‌ای این دو تیم که قرار است در هفته نخست لیگ بیست‌وسوم به مصاف هم روند تا کجا ادامه خواهد داشت و خواهرخواندگان قدیمی چه زمانی از تب و تاب دشمنی کنونی خواهند کاست.

1997