حضور رونالدو و دیگر ستارگان لیگ عربستان در بازی EA Sports FC تایید شد

حضور رونالدو و دیگر ستارگان لیگ عربستان در بازی EA Sports FC تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی – طرفداران فوتبال کنجکاو هستند تا بدانند آیا در بازی EA Sports FC 24، شاهد حضور رونالدو و تیم النصر در کنار باقی تیم‌های سوپر لیگ عربستان خواهند بود یا شاهد غیبت تیم‌های عربستانی پر ستاره این روزهای دنیای فوتبال در این سری بازی فوتبال معروف خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، شرکت EA Sports، حضور سوپرلیگ عربستان را در بازی EA Sports FC 24  را تایید کرده است. لیگ عربستان در دوازده ماه اخیر نقل و انتقالات دنیای فوتبال، نقش پررنگی داشته است و بسیاری از بازیکنان با کیفیت را از اروپا به خاورمیانه کشیده است. کریستیانو رونالدو، ستاره سابق منچتر یونایتد، در ژانویه گذشته اولدترافورد را به مقصد النصر ترک کرد و به نوعی آغازگر این مسیر بود. راه او توسط بازیکنان بزرگی همچون کریم بنزما، انگولو کانته و جوردن هندرسون دنبال شد. با توجه به این همه چهره شاخص حاضر در فصل آینده لیگ عربستان، طرفداران درباره حضور این لیگ در سری جدید بازی فوتبال شرکت EA Sports شک و شبهه‌هایی داشتند. این شرکت با انتشار بیانیه ای در اینباره گفت:" شرکت ما در حال برداشتن قدم‌های بزرگی است تا از واقعی بودن بازی که برای تجربه فوتبال ضروری است، اطمینان حاصل کند، به همین دلیل است که طرفداران به بیش از 19 هزار ورزشکار، در 700 تیم و 30 لیگ مختلف دسترسی دارند."

همچنین لوگو سوپر لیگ عربستان در سایت رسمی بازی EA FC ، در کنار لیگ جزیره، بوندسلیگا، سری آ و بسیاری از لیگ‌های بزرگ دیگر، قرار گرفته است.

2102