واکنش سرمربی اینتر میامی به احتمال جذب اسطوره بارسلونا

واکنش سرمربی اینتر میامی به احتمال جذب اسطوره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی اینتر میامی درباره احتمال جذب آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته، آندرس اینیستا 39 ساله به دوره‌اش در ویسل کوبه پایان داد و با این باشگاه ژاپنی وداع کرد. قهرمان جام جهانی 2010 در حال حاضر بدون تیم است، اما در چند وقت اخیر، شایعاتی مبنی بر پیوستن او به اینتر میامی و هم تیمی شدن با لیونل مسی به گوش می رسد. خود تاتا مارتینو نیز سابقه همکاری با آندرس اینیستا را در فصل 2013-14 دارد. 

به نقل از سایت گل، وقتی خبرنگاران درباره احتمال جذب اینیستا از مارتینو پرسیدند، این سرمربی آرژانتینی گفت: "اینیستا یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون مسئولیت هدایت آن ها را داشته ام. چیز زیادی برای گفتن ندارم."

اینتر میامی پس از جذب لیونل مسی، به سراغ سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا رفت و توانست این دو کاپیتان سابق بلوگرانا را نیز جذب کند و نیم نگاهی به خرید لوئیس سوارز نیز دارد. سوارز در حال حاضر در گرمیو در لیگ برزیل بازی می کند، اما بدش نمی آید که دوباره با هم تیمی های سابقش در یک تیم جمع شود. 

اینتر میامی در حال حاضر در رده آخر لیگ MLS قرار دارد و در یازده بازی گذشته خود نتوانسته حتی یک بار نیز طعم پیروزی را بچشد.

4416