عذرخواهی سرمربی اینتر میامی به خاطر استراحت دادن به مسی

عذرخواهی سرمربی اینتر میامی به خاطر استراحت دادن به مسی

پایگاه خبری فوتبالی - تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی به خاطر استراحت دادن به لیونل مسی، سرجیو بوسکتس و لوئیز سوار زمقابل ونکوور وایتپکس از هواداران عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، مربی 61 ساله اینتر میامی تصمیم گرفت که به این سه بازیکن استراحت بدهد و همین مسئله باعث دلخوری هواداران کانادایی شد. در حقیقت هر چند که اینتر میامی مقابل ونکوور وایتکپس با نتیجه دو بر یک پیروز شد، مارتینو از هوادارانی که شعار "مسی کجاست؟" را می دادند، عذرخواهی کرد. 

مارتینو در پایان بازی در کانادا گفت:" برد مهمی برای ما بود چون غایبانی داشتیم. می دانم که هواداران چه انتظاراتی دارند. فکر نمی کنم که نیازی به عذرخواهی باشد اما باید بگویم که بسیار متاسف هستم که ستارگانمان نتوانستند با ما سفر کنند. بدون لئو، لوئیز، بوسی و دیگو گومز همچنان توانستیم در سطج خوبی ظاهر شویم." 

البته به نظر می رسد که هواداران اینتر میامی باید به ندیدن ستاره اصلی خود یعنی مسی در ماه های آینده عادت کنند. لئو به زودی باید به اردوی تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا ملحق شود و شمار زیادی از بازیهای تیمش را از دست می دهد.

بازی بعدی اینتر میامی در مقابل آتالانتا یونایتد  خواهد بود و بعد از آن به مصاف سن لوئیز سیتی و فیلادلفیا یونیون می روند.  صورتی پوشان در صدر جدول کنفرانس شرق قرار دارند و در این فصل فقط دو بار شکست خورده اند. 

4125