آیا مسی به بازی بعدی اینتر میامی می‌رسد؟

آیا مسی به بازی بعدی اینتر میامی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی اینتر میامی راجع به آخرین وضعیت جسمانی لیونل مسی با خبرنگاران صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در هنگام بازی های ملی، نمایش درخشانی برای تیم ملی آرژانتین داشت و حتی در دیدار مقابل پرو، موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند تا آلبی سلسته همچنان در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026، بدون شکست باقی بماند. مسی چهار بازی را به خاطر مصدومیت از دست داد و فقط توانست 36 دقیقه در بازی مقابل سینسیناتی به میدان برود، اما نتوانست جلوی شکست یک بر صفر تیمش را بگیرد تا تیمش از صعود به رقابت های پلی آف باز بماند.

به نقل از سایت گل، حالا دو بازی تا پایان فصل برای اینتر میامی باقی مانده و تاتا مارتینو راجع به احتمال بازی کردن لئو مسی گفت: "ما شرایط را بررسی خواهیم کرد، البته نه تنها لئو، بلکه دیگر بازیکنانی که در تیم ملی حضور داشتند. همچنین باید به یاد بیاوریم که هیچ شانسی برای رسیدن به پلی آف نداریم و می توانیم ریسک نکنیم و به بازیکنان استراحت بدهیم."

البته در پایان، مارتینو هشدار داد که میامی به دنبال کسب پیروزی در دو بازی پایانی خود خواهد بود تا به بهترین شکل ممکن، فصل را به پایان برساند.

4416