غیبت مسی در بازی حساس اینتر میامی

غیبت مسی در بازی حساس اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی نمی تواند این تیم را در در بازی بعدی این تیم در روز یک شنبه همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، دارنده هفت توپ طلا در هنگام بازی های ملی در مقابل بولیوی مصدوم شد و نتوانست در اسرع وقت به اینتر میامی برگردد و این تیم با نتیجه 5-2 بازی اش را به آتلانتا واگذار کرد. اما او در دیدار چهارشنبه توانست تیمش را در دیدار با تورنتو همراهی کند، اما تنها 37 دقیقه در زمین بازی دوام آورد و تعویض شد. جوردی آلبا، هم تیمی سابق او در بارسلونا او نیز مصدوم شد و حالا هر دو تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند و فعلاً معلوم نیست که بتوانند به دربی با اورلاندو سیتی برسند. هر دو بازیکن تمرین روز جمعه را از دست دادند و تاتا مارتینو در کنفرانس خبری اعلام کرد که مسی نمی تواند در بازی یک شنبه به میدان برود."

سرمربی سابق بارسا گفت: "واقعاً نمی دانم کجای بدن مسی درد می کند و این موضوع را به تیم پزشکی واگذار کرده ام. شاید او از نظر ذهنی نیز کمی خسته است و نمی تواند خیلی راحت و آسوده بازی کند."

لیونل مسی پس از خروج از پی اس جی و پیوستن به اینتر میامی، دوران خوبی را در آمریکا پشت سر می گذراند و توانسته 11 گل در 12 بازی به ثمر برساند.

4416